استوری عجیب ترابی برای نوراللهی/ احمد نور در آستانه جدایی؟

منظور مهدی ترابی از پیام عجیبی که برای نوراللهی فرستاد چه بود؟

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در حالی که در چند روز گذشته اخباری مبنی بر توافق مدیران پرسپولیس و احمد نوراللهی به گوش می‌رسید اما گویا همچنان پیشرفتی در مذاکرات طرفین رخ نداده است.

ورزشی: یکی از مهم‌ترین اهداف باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقالات تمدید قرارداد با احمد نوراللهی است،کاپیتان سوم قرمزها که در لیگ بیستم عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و در قامت مهره هجومی موثر ظاهر شد در جلساتی که با جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری برگزار کردند هنوز به توافق نرسیده‌اند.

در حالی که بسیاری از هواداران پرسپولیس و علاقمندان به این تیم در کنار یحیی گل‌محمدی منتظر تمدید قرارداد نوراللهی در هفته پیش رو بودند دقایقی پیش مهدی ترابی همبازی نوراللهی در پرسپولیس با انتشار پیامی برای احمد نوراللهی به نوعی آرزوی موفقیت کرد تا شایعاتی در فضای مجازی و برخی رسانه ها مبنی بر جدایی احمد نوراللهی مطرح شود.

مهدی ترابی با انتشار یک استوری پیغام عجیبی را برای کاپیتانش منتشر کردو برای احمد نوراللهی نوشت: "انشالله که هرچی خیره برات اتفاق بیفته"

نوراللهی که دو مشتری دست به نقد در خارج از ایران دارد،پس از اینکه در برنامه فوتبال برتر شرکت کرد در گفت و گو با محمد حسین میثاقی مجری این برنامه تمایلش برای تمدید قرارداد را اعلام کرد تا خوش‌بینی‌ بین هواداران پرسپولیس برای ماندن این هافبک تاثیرگذار افزایش یابد ولی نکته مهم، مسئله مالی در پیشنهاد پرسپولیس به نوراللهی است که هنوز با میزان قابل قبول برای او فاصله جدی دارد.

گویا پیشنهاد مالی سمیعی به نوراللهی 13 میلیارد تومان بوده که با پیشنهاد ارائه شده از سوی نوراللهی که 15 میلیارد تومان است تفاوت 2 میلیاردی دارد.نوراللهی در آخرین جلسه با سمیعی قول داده بود پس از بازگشت از گرگان به باشگاه پرسپولیس رفته و قرارداد خود را تمدید کند.

باید منتظر ماند و دید منظور مهدی ترابی از این پیام چه بوده است و ایا کاپیتان سوم قرمزها بعد از فصل درخشانی که در این تیم داشت به دلیل عدم توافق بر سر مسائل مالی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا خواهد شد یا به فعالیتش در این تیم ادامه می‌دهد.

در صورتی که مدیران پرسپولیس نتوانند نوراللهی را برای فصل آینده حفظ کنند با جدایی کنعانی زادگان و پیوستن احتمالی مغانلو به سپاهان دچار یک شکست بزرگ در نقل و انتقالات تابستانی خواهند شد که می تواند انتقادات بسیاری را در آستانه بازی مهم این تیم مقابل استقلال تاجیکستان متوجه آنها کند.

نوراللهی برای پشت سر گذاشتن تعطیلات در گرگان به سر می‌برد و باید دید آیا این بازیکن در بازگشت قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید می‌کند یا ترجیح می‌دهد برای اولین بار لژیونر شدن را تجربه کند!

16288636183543

دیدگاه تان را بنویسید