جی پلاس؛

حواشی استقلال و فولاد در فینال جام حذفی| حضور اسکوچیچ و پسر فرهاد مجیدی در ورزشگاه/ پوستر AFC برای اهوازی‌ها + عکس و ویدیو

تیم های استقلال و فولاد در فینال جام حذفی امشب (یکشنبه) به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با قهرمانی شاگردان نکونام به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی امشب از ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف فولاد رفت و این دیدار با قهرمانی شاگردان نکونام به پایان رسید.

ترکیب استقلال :‌ رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، متین کریم زاده، سبحان خاقانی، آرش رضاوند، سیاوش یزدانی

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، صابر حردانی، سینا شاه عباسی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، محمد آبشک، ایاندا پاتوسی، نیک نفس، ساشان انصاری، فرشاد احمد زاده، پیریا مندس

 

54654545

در ادامه حواشی این دیدار را مشاهده می کنید؛

در نیمه دوم، محمد دانشگر مدافع استقلال که از این بازی محروم است، روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان با اعضای تیم فولاد درگیری لفظی پیدا کرد که این ماجرا با دخالت ماموران انتظامی ختم به خیر شد.

جایگاه خبرنگاران در اختیار تعدادی هوادار قرار گرفته است و با توجه به اینکه ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها ممنوع است و حتی خبرنگاران نیز با اعمال محدودیت برای پوشش بازی در ورزشگاه حضور یافتند، این اتفاق قابل تامل است.

محسن فروزان در دقایق پایانی وقت های اضافه دوم برای ضربات پنالتی وارد زمین شد و جایاحسان مرادیان را درون دروازه فولاد گرفت.

امید نورافکن بازیکن فعلی تیم سپاهان و اسبق استقلال برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر است.

شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ از نزدیک تماشاگر این بازی هستند.

جواد نکونام و فرهاد مجیدی پیش از شروع بازی با یکدیگر خوش و بش کردند.

13

بازیکنان تیم استقلال پیش از ورود به زمین برای گرم کردن پیش از بازی، حلقه اتحاد زدند و برای پیروزی در این بازی هم قسم شدند.

هنگام کردم کردن دو تیم، خداداد افشاریان با داریوش شجاعیان و بهزاد نوشادی (مربی بدنساز استقلال) خوش و بش کرد. همچنین بابک مرادی و مهدی مهدی‌‍ پور نیز درون زمین با اعضای تیم فولاد به گفت‌وگو پرداختند.

محمد دانشگر و سید حسین حسینی که به دلیل محرومیت نمی‌توانند در دیدار فینال برای استقلال بازی کنند، هنگام گرم کردن در کنار هم تیمی‌های خود حضور داشتند. حسینی هنگام گرم کردن رشید مظاهری، او را در آغوش گرفت و به دروازه‌بان امروز استقلال روحیه داد. جلال مرادی، ناظر این مسابقه نیز نکاتی را به دروازه‌بان استقلال منتقل کرد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به همراه وحید هاشمیان و مجتبی خورشیدی در ورزشگاه نقش جهان برای تماشای این دیدار حاضر شد.

71

در روز خبرنگار، فردی که خودش را حراست فدراسیون فوتبال معرفی کرد، برخورد نامناسب و ناشایستی با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه داشت. جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه نقش جهان دراختیار افراد دیگری قرارداده شده و اصحاب رسانه را به محل دیگری در ورزشگاه منتقل کردند.

از کاپ جام حذفی 1400 رونمایی شد.

کاپ جام حذفی 1400

پیش از شروع بازی طی مراسمی از سجاد ره پیما بازیکن شهرداری فومن به عنوان بازیکن جوانمرد فوتبال ایران تجلیل شد. همچنین از برادر شهید حججی نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تعداد زیادی از هواداران تیم استقلال، ساعت‌ها قبل از شروع مسابقه با تجمع مقابل هتل محل اقامت این تیم در شاهین‌شهر، به تشویق تیم محبوب خودشان پرداختند. ضمن اینکه پس از ورود استقلالی‌ها به نقش جهان، تعدادی از هواداران این تیم مقابل درب ورزشگاه تجمع کردند.

کاروان تیم فولاد خوزستان در حالی وارد ورزشگاه نقش جهان شد که هاشم بیک زاده مدافع اسبق استقلال این تیم را همراهی می‌کرد.

امیر بردیا مجیدی پسر سرمربی استقلال، به همراه کاروان استقلال در ورزشگاه نقش جهان حاضر شد.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران به همراه تیم داوری مسابقه وارد ورزشگاه شد. این در حالی است که اسماعیل صفیری رئیس اسبق کمیته داوران نیز ناظر داوری بازی است.

ورزشگاه نقش جهان در حالی آماده برگزاری فینال جام حذفی بین دو تیم فولاد و استقلال شده که پرچم‌های سپاهان از روی سکوها جمع نشده‌اند و چند پرچم استقلال و فولاد نیز در کنار آن‌ها قرار گرفته است.

مسئولان برگزاری پیش از شروع بازی از تور دروازه‌ها بازدید کردند و در این بین کمک داور دوم مسابقه نیز درون یکی از دروازه‌ها عکس یادگاری گرفت.

سکوهای قهرمانی و اهدای جام توسط دست اندرکاران برگزاری مسابقه در حال آماده سازی است.

تیم فوتبال استقلال برای گرم کردن وارد زمین شد.

اتوبوس بازیکنان فولاد وارد ورزشگاه نقش جهان اصفهان شد.

17

14

تیم استقلال هتل محل اقامت خود را به مقصد ورزشگاه نقش جهان اصفهان ترک کرد .

ویدیویی از رختکن استقلال پیش از دیدار با فولاد خوزستان منتشر شد.

دیدگاه تان را بنویسید