حضور سپاهان در لیگ برتر فوتسال قطعی شد

رئیس و دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال گفت: باشگاه سپاهان اصفهان با خرید امتیاز تیم فوتسال اهورای بهبهبان در لیگ برتر حضور خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آرش جابری در مورد شروع لیگ برتر فوتسال و صحبتهای مطرح شده در رابطه با تعویق لیگ برتر 1401_1400 اظهار داشت: نه این صحبتها درست نیست و لیگ برتر فوتسال طبق برنامه و قرعه کشی انجام شده به دلیل شیوع ویروس کورنا مثل سال گذشته بدون تماشاگر و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی  برگزار می شود. 

وی گفت: روز چهارشنبه 13 مرداد مراسم افتتاحیه لیگ برتر بین دو تیم مس سونگون ورزقان و کلاردشت  با رعایت پورتکل های بهداشتی در تبریز برگزار می شود. 

رئیس و دبیر سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به سوالی که آیا این موضوع صحت دارد که امسال باشگاه سپاهان اصفهان در لیگ برتر حضور دارد یا خیر گفت:  بله، امروز نامه ای از فدراسیون فوتبال و سارمان لیگ در این باره بدست من رسید. 

وی در ادمه گفت: باشگاه سپاهان با خرید امتیاز تیم لیگ برتری اهورای بهبهبان در لیگ حضور پیدا می کند و طبق قرعه کشی های انجام شده این باشگاه جایگزین اهورا در جدول مسابقات می شود. 

جابری در پاسخ به سوال دیگری که آیا امتیاز باشگاه  شهید منصوری قرچک هم واگذار شده است؟ گفت: این موضوع را من هم شنیدم که امتیاز این باشگاه به مشهد انتقال پیدا کرده است؛ اما تا این لحظه هنوز نامه ای مبنی بر واگذاری باشگاه منصوری به دستم نرسیده است. 

دیدگاه تان را بنویسید