ستاره ایتالیایی جانشین سردار آزمون می شود؟

به نظر می رسد که باشگاه زنیت برای جانشینی سردار آزمون که احتمالاً از این تیم جدا خواهد شد به جذب آندره‌آ بلوتی فکر می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طی روزهای گذشته گزارش حاکی از آن بوده که باشگاه آلمانی بایرلورکوزن در آستانه توافق با زنیت برای به خدمت گرفتن سردار آزمون قرار گرفته و احتمالاً انتقال این ستاره آلمانی به بوندسلیگا در چند روز آینده رنگ و بوی رسمی به خود خواهد گرفت. این در حالی است که پیش از این شایعاتی پیرامون علاقه مورینیو و رم به جذب سردار نیز وجود داشت اما نهایتاً این مسئله خیلی جدی نشد.

ورزش سه نوشت؛ به طور قطع در صورت جدایی سردار آزمون، باشگاه روسیه ای به دنبال جانشینی برای او خواهد رفت و حالا گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که زنیت به جذب ستاره ایتالیایی و ملی پوش تورینو یعنی آندره‌آ بلوتی ابراز علاقه نشان داده و قصد دارد او را جایگزین سردار کند.

آینده آندره‌آ بلوتی کاملاً روی هواست چراکه قرارداد او با تورینو در ژوئن سال آینده به پایان می‌رسد و از طرف دیگر او هنوز هیچ پاسخی به پیشنهاد تمدید قرارداد با باشگاه نداده است. از طرفی گفته می‌شود که زنیت پیشنهاد دستمزد سالیانه چهار میلیون یورویی به علاوه پاداش را به بلوتی ارائه داده اما در ایتالیا این اعتقاد وجود دارد که او دوست دارد در صورت ترک تورینو چالش جدید خود را در یک باشگاه و لیگ مطرح تر از زنیت و روسیه تجربه کند.

دیدگاه تان را بنویسید