نیکخواه‌ بهرامی: باید منتظر سقوط آزاد در ورزش کشور باشیم/ شرایط در حد المپیک نیست

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: امکانات ما در حد کشورهای المپیکی نیست و خیلی عقب هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، صمد نیکخواه بهرامی اظهار داشت: المپیک بزرگترین میدان ورزشی است و امیدوارم مسابقات خیلی خوبی برای تیم ‌ملی باشد. با توجه به شرایطی که وجود دارد، توقعات واقعی نمی توانیم داشته باشیم.

وی تاکید کرد: نسبت به گذشته تلاش زیادی کردیم، اما حتما شرایط در حد المپیک نیست و نه تنها در بسکتبال بلکه همه جا و همه رشته ها همین است. وقتی تیم های ورزشی برای المپیک می‌روند باید در حد همین مسابقات باشد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ادامه داد: بحث غر زدن نیست‌ و چند سال است فریاد می‌زنیم. از لحاظ سخت افزاری و تکنولوژی خیلی از دنیا عقب هستیم و حتی به کشورهای درجه دو سه دنیا هم نمی توانیم برسیم. من امکانات خیلی از کشورها را دیدم و با این شرایط باید منتظر سقوط آزاد در ورزش کشور باشیم.

نیکخواه بهرامی گفت: این شرایط خیلی ناراحت کننده است و در هر صورت می طلبد کسانی که مدیران ورزش هستند کار کارشناسی بیشتری کنند.

وی در مورد پرچمداری تاکید کرد: پرچمداری افتخار بزرگی است و امیدوارم لایق این افتخار باشم. قبلا آنهایی که پرچمدار بودند را ا الگوی خودم قرار می‌ دادم و الان خوشحالم که نامم کنار آنها قرار دارد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در خصوص اینکه چقدر جای آیدین برادرش خالی است، گفت: من همه چیز را با آیدین تقسیم می‌کنم‌ و اگر او بود حتما نقش بزرگی الان در بسکتبال ما داشت و جایش خالی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید