بحران در تیم ملی آمریکا در آستانه المپیک؛ دو بازیکن وارد قرنطینه شدند!

با وجود گذشت 10 روزی از اردوی تیم ملی بسکتبال آمریکا، دو بازیکن وارد پروتکل های بهداشتی و امنیتی شدند و ظهر امروز دو نفر از ترکیب این تیم کم شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی بسکتبال آمریکا یکی از رقبای ایران در المپیک 2020 توکیو است که در اردوی آماده سازی در لاوس وگاس آمریکا به سر می برد. یانکی ها از حدود 10 روز قبل اردوی خود را با 9 بازیکن (3 بازیکن به علت حضور در فینال NBA در اردوی تیم ملی نیستند) آغاز کردند. 

با وجود برگزاری سه بازی و در آستانه سفر این تیم به ژاپن، رسانه های آمریکایی از قرار گرفتن دو بازیکن این تیم در پروتکل های بهداشتی و ایمنی خبر داده اند. بردلی بیل و جرمی گرنت دو ستاره تیم ملی آمریکا از روز پنج شنبه به علت علائم مشکوک در قرنطینه به سر می برند. 

در نتیجه این اتفاق، بردلی بیل، دومین بازیکن امتیازآور فصل کنونی NBA از تیم ملی این کشور کنار گذاشته شد و وضعیت جرمی گرنت همچنان نامشخص است. 

همچنین کوین لاو، سنتر تیم کلیولند کاوالیرز نیز بعد از گذشت سه بازی، اعلام کرده به علت خستگی قادر به همراهی تیم ملی کشورش در ژاپن نیست و این تیم را ترک کرد. 

احتمال می رود جرمی گرنت هم با این وضعیت تیم ملی را از دست بدهد. در نتیجه گرگ پاپوویچ، سرمربی باتجربه آمریکا به دنبال جایگزینی سه بازیکن دیگر است. 

باید دید او کدام بازیکنان را برای حضور در تیم ملی امریکا متقاعد خواهد کرد. در واقع برخلاف سایر کشورها، ستاره های لیگ بسکتبال آمریکا به علت خستگی و اجتناب از مصدومیت کمتر حاضر به بازی برای تیم ملی خود هستند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید