گزارش جی پلاس از حاشیه های هفته بیست و هفتم لیگ برتر

اعتراض استقلالی ها به اعلام نشدن سه پنالتی!/ درگیری لفظی منصوریان و یک پرسپولیسی + ویدیو و عکس

تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 19:50 در ورزشگاه دستگردی مقابل هم قرار گرفتند که استقلالی ها معتقدند بازیکن حریف روی قایدی مرتکب خطای پنالتی شده اما داور چنین نظری ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر با پنج بازی آغاز شده که در بازی های مهم امروز، استقلال و سایپا در ورزشگاه دستگردی و پرسپولیس و آلومینیوم اراک در آزادی به میدان رفتند.  

سایپا - استقلال

*اولین صحنه مشکوک به پنالتی برای استقلال در محوطه جریمه سایپا که داور اعتقادی به این موضوع نداشت. 

* در دقیقه 11 بازی مهدی قائدی در برخورد با بازیکن سایپا درون مخوطه جریمه این تیم سرنگون شد، اما داور اعتقاد به ادامه بازی داشت و این تصمیم باعث اعتراض آبی پوشان شد.

*سومین صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سایپا برای استقلال که داور باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت.

*بازیکنان و مربیان دو تیم قبل از مسابقه با همدیگر خوش و بش کردند. حضور کمالوند در استقلال، باعث روابط خوبی میان هر دو تیم شده است. 

لیگ برتر فوتبال| استقلال - سایپا فراز کمالوند

*در اواسط نیمه دوم میان نیمکت نشینان استقلال و سایپا درگیری لفظی شکل گرفت که با ورود نیروهای امنیتی و مسئولان دو تیم خاتمه یافت. 

پرسپولیس - آلومینیوم

*در حالی که در ترکیب اولیه سرخپوشان سید جلال حسینی در ترکیب پرسپولیس حضور داشت، غبل از شروع مسابقات و با اعلام باشگاه پرسپولیس؛ فرشاد فرجی جایگزین کاپیتان  پرسپولیس شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، حسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، شهریار مغانلو.

* کانون هواداران باشگاه پرسپولیس طرح موزائیکی عبارت «ما به تو افتخار می‌کنیم» را به زبان انگلیسی روی سکوهای ورزشگاه‌های آزادی به اجرا درآوردند، همچنین پرچم بزرگی از این باشگاه روی سکوها دیده می‌شود.

*در دقیقه 10 این مسابقه پس از اعلام خطای بازیکن آلومینیوم روی شهریار مغانلو، اعتراضی توسط یکی از نیمکت‌نشین‌های تیم میزبان صورت گرفت. این موضوع سبب شد منصوریان با خروج از محوطه فنی خود و رفتن سمت نیمکت پرسپولیس، با این فرد جر و بحث کند. در نهایت با پادرمیانی پیروانی، منصوریان در شرایطی که به مربی پرسپولیس می‌گفت چیزی نگوید، به سمت نیمکت آلومنیوم بازگشت. پس از این اقدام سرمربی آلومینیوم، امیر عرب براقی با مشخص کردن محوطه فنی به وی اعلام کرد اگر یک بار دیگر حرکت خود را تکرار کند، با کارت زرد جریمه می‌شود.

لیگ برتر| پرسپولیس - آلومینیوم علیرضا منصوریان

* شهریار مغانلو و مدافع آلومینیوم به دلیل برخوردی نسبتا شدیدی که با یکدیگر داشتند، دچار شکستگی از ناحیه سر شدند. پوریا آریاکیا بازیکن آلومینیوم دیگر بازیکنی بود که دچار شکستگی از ناحیه سر شد.

* شهریار مغانلو که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود در نیمه دوم بارها ضربه سر زد که این موضوع موجب شد خونریزی سر وی تشدید شود. در دقیقه 75 مغانلو کادر فنی پرسپولیس تصمیم داشت که وی را تعویض کند، اما مغانلو اعلام کرد مشکلی ندارد و می‌تواند به بازی ادامه دهد.

* گل‌محمدی با مغانلو صحبت کرد و از وی خواست که زمین مسابقه را ترک کند. در دقیقه 77 عبدی جایگزین مغانلو شد.

* پس از برخورد شدید علیرضا منظمی با محمد حسین کنعانی‌زادگان که سبب مصدومیت و خونریزی کمر مدافع پرسپولیس شد، منصوریان در کنار خط با فریاد کشیدن سر منظمی از بازیکن تیمش خواست از کنعانی‌زادگان عذرخواهی کند و پس از بلند شدن وی از روی زمین خودش هم از این بازیکن دلجویی کرد.

دیدگاه تان را بنویسید