استقلال فوتبال برتر را تحریم کرد یا میثاقی را؟

در حالی‌که باشگاه استقلال گفت و گو با برنامه فوتبال برتر را برای اعضای هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان ممنوع کرده بود، اما روز گذشته خلاف این اتفاق در ورزشگاه آزادی رخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، چرایی تحریم برنامه فوتبال برتر از سوی باشگاه استقلال و انتقادات تند هواداران این باشگاه از این برنامه ریشه در چند ماه قبل دارد؛ جایی که محمدحسین میثاقی با دعوت از اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال و روی خط آوردن احمد سعادتمند مدیرعامل سابق آبی‌ها مناظره تندی را برقرار کرد و برخی اسرار مدیریتی آبی‌ها نیز روی آنتن زنده تلویزیون فاش شد. اما در قبال موضوعات جنجالی هیات مدیره پرسپولیس و اظهارات مهدی رسول‌پناه نیز این برنامه اقدام ویژه‌ای را در قالب مناظره انجام نداد تا هواداران استقلال انتقادات خود را ابراز کنند.

ورزش سه نوشت: انتقاداتی که باعث شد تا مدیران باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای هر گونه مصاحبه یا حضور در برنامه فوتبال برتر تا زمان اصلاح رویه مسئولان این برنامه و نگاه متوازن به دو تیم پرطرفدار پایتخت، را برای اعضای هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان ممنوع کرد.

اما در فاصله کمتر از 24 ساعت از صدور این بیانیه، پرویز مظلومی و حنیف عمران زاده پیش از شروع بازی استقلال و سایپا و در بدو ورود به ورزشگاه آزادی، با میکروفون برنامه فوتبال برتر مصاحبه کردند و پس از اتمام بازی نیز سرمربی آبی‌ها در مقابل خبرنگار فوتبال برتر ایستاد و به سوالات او پاسخ داد تا این‌چنین به شکلی عجیب و در فاصله‌ای کوتاه بیانیه‌ای باشگاه نقض شود.

البته گویا محدودیت ایجاد شده صرفا برای برنامه فوتبال برتر که دوشنبه‌شب‌ها با اجرای محمدحسین میثاقی روی آنتن‌زنده شبکه سه سیما می‌رود بوده و ارتباطی به برنامه فوتبال برتر با اجرای محمدرضا احمدی نداشته است! تحریم عجیب و باورنکردنی از سوی باشگاه استقلال چرا که تهیه‌کننده و تیم تولید برنامه فوتبال برتر یکسان بوده و صرفا مجریان دو برنامه متفاوت‌اند.

علی‌ایحال این نقض از سوی کادرفنی استقلال و البته بازیکنان آبی‌پوش پس از اتمام مسابقه در میکسدزون ورزشگاه آزادی رخ داد و باید دید واکنش مسئولان باشگاه استقلال از جمله مدیرعامل این تیم چه خواهد بود؛ اما نوع و مدل تحریمی آبی‌ها علیه یک رسانه و یا برنامه تلویزیونی در نوع خود منحصربفرد بوده و تاکنون در فوتبال ایران رخ نداده بود تا شاید بتوان گفت آبی‌ها ورژن جدیدی از تحریم رسانه‌ای را در سال 2021 رونمایی کردند!

 

دیدگاه تان را بنویسید