صالحی‌امیری: اشکالی در مجمع انتخاباتی دوچرخه‌سواری ندیدیم/ برای مسئله ژیمناستیک در حال بررسی هستیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما به فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری اعلام کردیم در فرآیند انتخابات مشکلی وجود نداشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه افتتاح برنامه‌های فرهنگی هفته المپیک، اظهار داشت: همه برنامه‌های ما در ۴ سال گذشته به برنامه‌های المپیک متمرکز بوده است. به خاطر کرونا تاخیر یکساله داشتیم اما همه قهرمانان، فدراسیون و ‌‌... تلاش کردند کام ملت را شیرین کنند. در مجموعه عباس آباد هفته المپیک آغاز شد که یک برنامه فرهنگی است.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما در کنار ستاد قهرمانی، ستاد فرهنگی را تشکیل دادیم، ۱۴ برنامه این هفته خواهیم داشت و ۴ برنامه هم در خارج از کشور داریم تا ایران زمین را به همه معرفی کنیم که می‌توان به نمایش فیلم، صنایع دستی و ... اشاره کرد. تلاش همه مجموعه ورزش اقتدار ایران، بالابردن پرچم ایران در عرصه جهانی و ایجاد نشاط و شادی در بین مردم است.

صالحی‌امیری درباره کسب ۶۵ سهمیه المپیک، خاطرنشان کرد: آنچه به عنوان یک حرکت با برنامه دنبال شده این بود که در گام اول با پیروزی عبور کنیم که کسب سهمیه بود. از نظر کیفی هم شرایط بهتری خواهیم داشت و تلاش‌های انجام شده به نتیجه منجر شد. مهمتر از همه اینکه ما به دنبال انسجام در داخل و همه ارکان ورزش هستیم.

وی درباره وضعیت دوچرخه‌سواری و اینکه اتحادیه جهانی مجمع انتخاباتی ایران را تایید نکرده، یادآور شد: از نظر ما و کمیته مجمع مشکلی نداشت. ما اشکال قانونی در فرایند مجمع مشاهده نکردیم و در مکاتبه با فدراسیون جهانی گفتیم فرایند انتخابات مشکلی نداشت.

رئیس کمیته ملی المپیک همچنین در خصوص عدم تایید رئیس فدراسیون ژیمناستیک در کمیسیون تطبیق وزارت ورزش، عنوان کرد: ما در حال بحث و بررسی با فدراسیون جهانی و فدراسیون خودمان هستیم. هنوز به نتیجه نرسیدیم در صورت کسب نتیجه، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید