مرادمند: به منشا ادب یاد بدهید!/ مهدی پور جواب کنعانی‌زادگان را داد

مدافع استقلال معتقد است که تیمش لایق برتری برابر گل‌گهر سیرجان بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمدحسین مرادمند بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص پیروزی ۲ بر صفر این تیم برابر گل‌گهر سیرجان گفت: تیمی که تمام توانش را بگذارد، می‌تواند پیروز شود. مشکلات من اما هنوز حل نشده و امیدوارم زودتر حل شود.

مرادمند درباره درگیری با منشا گفت: چیزی نمی‌توانم بگویم و فقط توصیه می‌کنم به او ادب یاد بدهند.

مجیدی: لیاقت بازیکنان ما بیشتر از این‌هاست/ هواداران استقلال سال‌هاست که اذیت شده‌اند

فرزاد مجیدی، کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی این تیم برابر گل‌گهر اظهار کرد:‌ این برد را تبریک می‌گویم. لیاقت بازیکنان ما بیشتر از این‌هاست.

او ادامه داد: هواداران استقلال سال‌هاست که اذیت شده‌اند. اجازه بدهید بعد از این برد خوشحال باشند. خوشحالی آن‌ها هدف اول ماست. این تیم متعلق به هواداران است. 

مجیدی اضافه کرد: هدف ما موفقیت تیم و خوشحالی هواداران است. باید تلاشمان را بیشتر کنیم. هواداران انتظار دارند و باید این انتظارات را که خیلی بالا هستند برآورده کنیم. هر کاری از دستم بربیاید برای خوشحالی هواداران استقلال انجام می‌دهم. 

کمک سرپرست استقلال در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت مدیریتی باشگاه هم گفت: در این روز فقط باید خوشحال باشیم و نباید این برد را به کام هواداران تلخ کنیم. فوتبال برد و باخت دارد. بازیکنان دارند تلاش می‌کنند و مزد زحمات‌شان را می‌گیرند. مجموعه تیم در این برد سهیم هستند.

رضاوند: هوشمندانه بازی کردیم/ امکانات یک شبه درست نمی‌شود

آرش رضاوند پس از پیروزی استقلال مقابل گل گهر اظهار کرد: بازی خوبی بود و هوشمندانه بازی کردیم. دو گل زدیم و در ادامه این گل‌ها را حفظ کردیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما خداراشکر که توانستیم گل گهر را شکست دهیم.

او ادامه داد: ما دو گل زده بودیم و نیازی نداشتیم در نیمه دوم به آب و آتش بزنیم. خداراشکر که توانستیم حریف‌مان را از پیش برداریم.

هافبک استقلال در خصوص مشکلات استقلالی‌ها گفت: پرداختی‌ها هنوز صورت نگرفته است و امکانات هم در یک شب درست نمی‌شود و باید تلاش شود که در فصل بعد این مشکلات حل شود.

او درباره صحبت‌های کنعانی‌زادگان مبنی بر این‌که استقلالی‌ها بیشتر از پرسپولیسی‌ها پول گرفته‌اند، گفت: من کاری به او ندارم و ما کار خودمان را می‌کنیم. همه می‌بینند و امیدوارم شرایط ما درست شود.

پاسخ مهدی‌پور به اظهارات کنعانی‌زادگان

مهدی مهدی‌پور، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی تیمش برابر گل‌گهر اظهار کرد: بازی خوبی بود. می‌دانستیم بازی سختی داریم ولی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم که خیلی هم حساس بود. 

او درباره اینکه مجیدی از حساب شخصی‌اش به بازیکنان برای این برد پاداش ۲۰ میلیونی در نظر گرفته است هم بیان کرد: آقای مجیدی برای بازی قبلی ۱۰ میلیون پاداش از جیب خودش داد. این بازی هم ۲۰ میلیون پاداش داد. فقط می‌توانیم بگوییم دمش گرم. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا محبت‌های او را جبران کنیم. 

مهدی‌پور درباره اینکه کنعانی‌زادگان گفته است استقلالی‌ها بیشتر از پرسپولیسی‌ها دریافتی داشته‌اند هم گفت: این چیز خوبی نیست که آن‌ها درباره تیم ما و ما درباره آن‌ها صحبت کنیم. به نظرم کنعانی‌زادگان تمرکزش را روی تیم خودش بگذارد. مشکلات ما مشخص است. بازی قبلی گفتیم مشکلات مالی داریم ولی چیزی که لازم است داشتن امکانات اولیه است. رختکن خوب، زمین تمرینی خوب و باشگاه بدنسازی خوب داشته باشیم. چیزهای اولیه‌ای را که یک تیم باید داشته باشد نداریم. مقدرای تنها هم هستیم. سرمربی تیم برای اینکه به تیم روحیه بدهد از جیب خودش به بازیکنان پاداش می‌دهد.

هافبک استقلال درباره نقش هیات‌مدیره هم توضیح داد: بقیه بچه‌ها را نمی‌دانم ولی من اصلا نمی‌دانم چه خبر است. هیات‌مدیره و مدیرعامل ما کجا هستند و چه کار می‌کنند؟ ما این عزیزان را اصلا نمی‌بینیم و کنار ما نیستند. بازیکنان و کادرفنی تنها هستند.

او درباره وضعیت فنی خودش هم اظهار کرد: هر بازی تلاش می‌کنم تا به تیمم کمک کنم. هر بازیکنی که گل بزند نتیجه تلاش کل تیم است. گلی که زدم روی یک کار تیمی خوب به ثمر رسید.

مهدی‌پور درباره هواداران تیمش هم گفت: هواداران واقعیت را می‌بینند. تلاش بازیکنان و کادر فنی را می‌بینند. با همه مشکلاتی که داریم همه بازیکنان دارند زحمت می‌کشند. هواداران هم این چیزها را می‌بینند و به نظرم همیشه کنارمان هستند.

سهرابیان: داور پنالتی ما را نگرفت

آرمین سهرابیان مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از شکست ۲ بر صفر برابر استقلال گفت: بازی خوبی بود و تلاش خود را کردیم اما نتوانستیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: داوری بد نبود اما می‌توانست ۲ خطا برای استقلال نگیرد که یکی از آن ۲ خطا تبدیل به گل شد. یک پنالتی هم برای ما نگرفتند که می‌توانست روند بازی را عوض کند. اشتباه در هر بازی پیش می‌آید و اوایل بازی با از دست دادن تمرکز ۲ گل خوردیم و در ادامه هر کاری برای جبران کردیم، به گل نرسیدیم. نیم نگاهی به سهمیه آسیا داریم و ناامید نشده‌ایم.

دیدگاه تان را بنویسید