منشا خوشحالی بعد از گلش را منشوری نمی داند!

مهاجم نیجریه‌ای گل گهر توضیح جالبی درباره شادی گلی که منجر به محرومیتش بعد از بازی با نساجی شد، دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، گادوین منشا ستاره سابق سرخابی‌های پایتخت و مهاجم نیجریه ای و کنونی گل گهر سیرجان گفتگویی با خبرنگار ما داشته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سال ۱۳۹۹ چگونه بود؟

در سال گذشته اگر ویروس کرونا را نادیده بگیرم و با وجود اینکه هواداران در ورزشگاه‌ها حضور نداشتند و با توجه به اینکه این اتفاقات قسمت منفی این سال برای من بودند. در کل من سال خوبی را پشت سرگذاشتم هرچند، چند هفته‌ای نتوانستم نمایش‌های خوب خود را دوباره تکرار کنم. ولی در کل سال خوبی برای من بود و امیدوار هستم در سال جدید این موفقیت‌ها برای من ادامه دارد باشد.

چه انتظاری از سال ۱۴۰۰ دارید؟

امیدوار هستم سال جدید نسبت به سال گذشته برای من بهتر باشد و بتوانم نمایش درخشانی از خود در این سال به نمایش بگذارم. از ابتدای همین سال تلاش می‌کنم تا خود را به خوبی نشان دهم و قدرت واقعی خود را به نمایش بگذارم و بتوانم با گل گهر در پایان فصل به یک نتیجه خوب دست پیدا کنم.

از کرونا چیزی یاد گرفتند؟ فکر می‌کردید این بیماری انقدر طول بکشد؟

روزهای اول فکر نمی‌کردم این بیماری انقدر طولانی شود. کرونا به من و همه خیلی چیزها را یاد داد به خصوص اینکه دنیا به قدری کوتاه است که به کسی بدی نکنیم علی الخصوص بعد از درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان. هیچ کس فکر نمی‌کرد این دو عزیز درحالی که برنامه اجرا می‌کردند و در اوج محبوبیت بودند جان خود را بر اثر این بیماری از دست بدهند و همه ما را ناراحت کنند و این اتفاق ممکن است برای هر کدام یک از ما رخ دهد. پس بهتر است کمی به فکر دیگران باشیم و خود خواه نباشیم.

بهترین و بدترین اتفاق سال ۱۳۹۹ چه بوده است؟

بهترین اتفاق برای من بازگشت به نیجریه است آن هم درحالی که بعد از دو سال به دیدار مادر خود خواهم رفت. بدترین اتفاق این سال نیز در چند هفته‌ای که علی رغم شایستگی که گل گهر داشت متاسفانه نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم و من نیز نتوانستم چند هفته گلزنی کنیم و همین موضوع کمی شرایط را برای من سخت کرد که خدا را شکر موفق شدم دوباره به روزهای خوب گذشته بازگردم و برای تیم گلزنی کنم.

شادی گل شما در دیدار برابر نساجی به خاطر همین روزهای بد بود؟

نه به هیچ وجه. بعد از گل ضربه‌ای به پایم خورد و ناخودآگاه این حرکت را انجام دادم. بدون هیچ قصد و غرضی که آن را بزرگ کردند و در نتیجه باعث شد من محروم بشوم. نمی‌دانم چرا اینکار را کردم اما به هرحال از اینکه باعث شدم عده ای ناراحت شوند معذرت خواهی میکنم.

شهبازاده در این روزها خوب گلزنی می‌کند، آیا به دنبال آقای گلی هستید؟

 

شهباززاده نشان داده مهاجم خوب و توانمندی است و یکی از ارکان موفقیت سپاهان در این فصل به حساب می‌آید. اما هدف من ابتدا موفقیت گل گهر است چرا که موفقیت تیمی به موفقیت فردی ارجعیت دارد و من برای موفقیت این تیم تمام تلاش خود را خواهم کرد در آخر اگر آقای گل شوم چه بهتر.

پرسپولیس اینبار بدون شما در فینال لیگ قهرمانان حاضر شد، دوس داشتید در بازی فینال همراه این تیم بودید؟

من در پرسپولیس روزهای شیرینی را داشتم و بسیاری از بازیکنان این تیم دوستان من هستند. دوست داشتم در فینال در کنار آنها بودم تا به این تیم کمک کنم و باور کنید بعد از شکست به همان اندازه که بازیکنان ناراحت بودند من نیز ناراحت بودم. اما اکنون من بازیکن گل گهر هستم در گذشته زندگی نمی‌کنم  تمام تمرکز من روی موفقیت این تیم است.

 

کلمات زیر شما را یاد چه چیزی می‌اندازند؟

پرسپولیس : اقتدار

برانکو ایووانکویچ : مرد خوب 

استقلال: نظر خواستی ندارم

گل گهر : آرامش

امیر قلعه نویی:  بهترین مربی ایران

سیامک نعمتی: رفیق قدیمی

 

 

دیدگاه تان را بنویسید