در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد

وصل برق سه فاز اطراف آکادمی استقلال برای مقابله با دلالان/ فریادشیران: اگر می خواهند به سازمان ملل هم شکایت کنند!

ناصر فریاد شیران مدیر آکادمی باشگاه استقلال درباره اتفاقات و حواشی رخ داده در تیم های پایه این باشگاه گفت: دوستانی که آتش بیار معرکه شدند بهتر است بروند زمین تمرین پیکان را ببینند که بازیکنان در داخل پارک تمرین می کنند و هیات فوتبال نباید مجوز تمرین در پارک را بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در حالی که حواشی تخلفات آکادمی کیا همچنان ادامه دارد، شوک جدیدی به فوتبال پایه کشورمان وارد شد و این بار شاهد تخلفات آکادمی باشگاه استقلال بودیم که در زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، قرارداد بازیکنان  تیم های پایه آبی پوشان از سوی هیات فوتبال استان تهران ثبت شد و همین موضوع باعث شد آکادمی کیا و پیکان به کمیته انضباطی  فدراسیون فوتبال شکایت کنند.  

البته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از بررسی همه جوانب رای به برائت آکادمی باشگاه استقلال داد و اعلام کرد که در ثبت قرارداد و صدور مجوز بازی بازیکنان استقلال هیچ تخلفی صورت نگرفته اما آکادمی باشگاه های  دست بر دار نیستند و قرار است به کمیته استیناف و فیفا شکایت کنند.

ناصر فریاد شیران مدیر آکادمی باشگاه استقلال در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس درباره تخلفات تیم های پایه آبی پوشان اظهار کرد: ما تابع قوانین فدراسیون فوتبال هستیم و هیات فوتبال استان تهران هم زیر مجموعه اش است. هر موضوعی که مصوب کنند، آکادمی استقلال اجرا می کند و از تصمیمات اتخاد شده تبعیت می کنیم. آقایانی که طرح شکایت کردند بدانند بعد از مدت‌ها استقلال 4 دربی را پیروز شده  و 2 مقام قهرمانی  سالم و پاک کسب کرده است. تیم جوانان استقلال با یک بازی کمتر درصدر جدول قرار دارد و تیم نونهالان ما با 2 بازی کمتر در رتبه سوم حضور دارد.

او با بیان اینکه چرا این صحبت ها از ابتدای فصل مطرح نشده است، تصریح کرد: آن‌هایی که جار و جنجال بر پا کردند چرا اول فصل اعتراض نکردند؟ من و مددی مدیرعامل استقلال قبل از کرونا مسئولیتی نداشتیم اما اکنون به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال باید از کیان باشگاه دفاع کنم. مددی هم در این باره مصاحبه کرد و حکم کمیته انضباطی و بیانیه هیات فوتبال استان تهران مشخص است.  کسانی که پیگیر این موضوع هستند و قصد دارند به فیفا شکایت کنند بدانند که از این شکایت ها زیاد شده است.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: دوستانی که آتش بیار معرکه شدند بهتر است بروند زمین تمرین پیکان را ببینند که بازیکنان در داخل پارک تمرین می کنند و هیات فوتبال نباید مجوز تمرین در پارک را  بدهد. متاسفانه رحیم پور دوست خوبم پرچمدار این موضوع شده است؛ آن‌هایی که تا دیروز برای صغر سن تیم کیا اعتراض داشتند و کمک‌‌شان کردیم تا حکم قانونی در این باره صادر شد. کاظم سلیمانی عضو کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران انسان معتقد و خدا ترس با وجود فشار مقامات بالایی حکم انضباطی را علیه تیم کیا صادر کرد. الان مسئولان آکادمی کیا و پیکان با یکدیگر بر علیه آکادمی استقلال اتحاد کردند اما این سناریو و داستان تمام شده است و اصلا فیلمی وجود ندارد تا ببینند.

فریاد شیران در واکنش به صحبت هایی که در خصوص استقلالی نبودن او مطرح می شود، گفت: هجمه زیادی به باشگاه استقلال وارد شده اما آکادمی باشگاه به صورت قانونمند کار می کند و از زمانی که مددی وارد باشگاه استقلال شده،  نظم خاصی به این بخش داده است. زحمات همه باعث شده که آکادمی باشگاه استقلال با اقتدار جلو برود و نتایج درخشانی  که تاکنون در تاریخ باشگاه سابقه نداشته را کسب کرده است. محمد نوری و مهدی فنونی زاده در شبکه های مجازی عنوان می کنند که من استقلالی نیستم و مرتب اخبار کذبی به من وارد می کنند . آن‌ها عنوان کردند که من پول های زیادی از خانواده ها گرفتم که در این هفته از این 2 نفر شکایت خواهم کرد.

او در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: من 5 سال به صورت رایگان در زمان  مدیریت حجت الاسلام علیپور، عزیز محمدی، کفاشیان و نبی در کمیته اخلاق بودم و به عنوان کارشناس خبره در امور تبانی فعالیت می کردم. من به عنوان یک پلیس آگاهی، دزدان فوتبال را می شناسم و کارم را با جدیت در آکادمی استقلال انجام می دهم. همچنین مددی یک فرمان 8 ماده ای برای من از روز اول صادر کرده که مبارزه با فساد  و سالم سازی آکادمی سرلوحه قرار بدهم و این کار را کردم. هر کسی از جمله دلال و مربی مشکل داشته باشد و وارد آکادمی استقلال شود، در اطراف آکادمی برق ۳ فاز وصل کردم و دچار برق گرفتگی می شود! امنیتی که در آکادمی استقلال ایجاد شده، حاصل زحمات مدیران قبلی نیز هست.

مدیرآکادمی باشگاه استقلال گفت: ما کار خود را  به صورت سالم انجام می دهیم و افراد سالم هم آوردیم و جذب هم خواهیم کرد. آرش برهانی و ایوب اصغر خانی مربیان ما در فوتبال پایه هستند. مطالبی که شاکیان مطرح می کنند در دوران مدیریت من و مددی نبوده و تخلفی هم صورت نگرفته است. هیات فوتبال استان تهران به علت شرایط کرونایی مسابقات تیم های پایه را به تعویق می انداخت و همه این موضوع را قبول کردند. شاکیان قصد دارند که به فیفا شکایت کنند ایرادی ندارد به سازمان ملل و دادگاه CAS هم شکایت کنند.

فریاد شیران در پایان صحبت های خود با اشاره به حکم کمیته انضباطی گفت: همه کارهایی که ما انجام دادیم قانونی بوده و هیات فوتبال بیانیه داد و کمیته انضباطی هم رای صادر کرد و تابع قانون هستیم. کمیته انضباطی  مرجع رسیدگی به تخلفات است و این کمیته هم رای صادر کرد. مسائل مطرح شده فرافکنی است و بعضی ها قصد دارند باشگاه استقلال را وارد حاشیه کنند و تیم های بزرگسالان و رده های پایه استقلال به طور مقتدرانه کار می کنند. برخی از افراد سکوت کنند چون من حرف‌هایی می زنم که به ضررشان تمام می شود. مهدی فنونی زاده و محمد نوری به علت اتهامات وارده و نشر اکاذیب باید در دادگاه جوابگو باشند.

دیدگاه تان را بنویسید