لیگ قهرمانان آسیا| سرمربی الاهلی: ما باید می بُردیم

سرمربی الاهلی بعد از تساوی مقابل استقلال گفت: استقلال در دیدار آخر مقابل الشرطه عراق، کار آسانی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت. این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

رکگامب سرمربی الاهلی در نشست خبری گفت: ما در این دیدار مستحق برد بودیم. به شکلی عالی عمل کردیم. مقابل استقلال سوار بر بازی بودیم.

وی افزود: بازی آخر ما مقابل الدحیل مثل فینال است. در این دیدار به عسیری از ابتدا بازی ندادم چون بازیکن جوانی بود که به تازگی به تمرینات تیم اضافه شده و به همین خاطر دقایق آخر وارد زمین شد. البته استقلال هم در دیدار آخر مقابل الشرطه عراق، کار آسانی ندارد.

سرمربی الاهلی درباره آینده اش با تیم در صورت صعود نکردن، گفت: آینده مربوط به آینده است و هیچکس نمی داند چه اتفاقی می افتد. درباره مصدومیت غریب هنوز چیزی نمی توانم بگویم. به نظرم می تواند در بازی با الدحیل ما را همراهی کند.

سرمربی رومانیایی تصریح کرد: بعد از باخت سنگین در بازی رفت مقابل استقلال، به شما گفتم در آینده وضعیتمان بهتر خواهد شد و این اتفاق رخ داد. در دیدار رفت داور روی نتیجه تاثیر گذاشت. ما همیشه اشتباهات خود را اصلاح می کنیم تا گامی رو به جلو برداریم. من به تمام بازیکنان افتخار می کنم و از عملکردشان رضایت دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید