جی پلاس

لیگ قهرمانان آسیا| استقلال ایران صفر - الاهلی عربستان صفر؛ صعود آبی‌ها گره خورد! +عکس و ویدیو/جدول و آمار

شاگردان فرهاد مجیدی در یکی از مهم ترین بازی های روز دوم دورچهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 45 دقیقه بامداد چهارشنبه به مصاف الاهلی عربستان رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C، دو تیم استقلال ایران و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

وریا غفوری از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین بازیکن مصاف استقلال و الاهلی انتخاب شد.

با این نتیجه تیم‌های استقلال، الدحیل قطر و الاهلی عربستان در گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۸ امتیازی شدند اما با توجه به تفاضل بهتر استقلال، این تیم در جایگاه اول جدول قرار گرفت و الدحیل و الاهلی نیز به ترتیب دوم و سوم جدول جای گرفتند تا هفته پایانی مرحله گروهی این مسابقات، تکلیف تیم صعود کننده را مشخص کند.

آمار بازی استقلال-الاهلی

استقلال: مالکیت توپ: 45 درصد؛گل زده: صفر؛ تعداد پاس: 398؛ کارت زرد: صفر؛ شوت به دروازه: 2

الاهلی: مالکیت توپ: 55 درصد؛ گل زده: صفر؛ تعداد پاس: 472؛ کارت زرد: صفر؛ شوت به دوازه: 4

نیمه اول

بازی در دقایق ابتدایی در میانه میدان در جریان بود و استقلالی‌ها سعی داشتند راهی به دروازه الاهلی پیدا کنند. در دقیقه ۸ بازی، اولین موقعیت جدی بازی ایجاد شد و مهدی قایدی روی پاس وریا غفوری صاحب موقعیت شد اما شوت این بازیکن با واکنش دروازه‌بان الاهلی همراه شد. در ادامه استقلال روی یک کرنر بازهم فرصت گلزنی داشت اما ضربه عارف غلامی را دروازه‌بان حریف مهار کرد.عبدالرحمان غریب روی یک ضربه کاشته در دقیقه ۱۵، شوتی روانه دروازه استقلال کرد که این ضربه با واکنش رشید مظاهری همراه شد. غریب بازهم در دقیقه ۲۴ در نیمه زمین استقلال شوتی روانه دروازه شاگردان فرهاد مجیدی کرد که بازهم ضربه او را مظاهری مهار کرد.در ادامه بازی شکل متعادل‌تری به خود گرفت و دو تیم در میانه میدان در تلاش بودند تا بتوانند شرایط را برای ایجاد موقعیت فراهم کنند اما تا دقیقه ۳۵ بازی خبری از فرصت گلزنی برای دو تیم نبود.الاهلی عربستان در دقیقه ۳۹ بازی، یک موقعیت خطرناک روی دروازه استقلال ایجاد کرد و عبدالباسط هندی در محوطه جریمه شوتی روانه دروازه استقلال کرد به تیرک دروازه برخورد کرد و بعد توسط مدافعان استقلال دور شد.بعد از حمله الاهلی، استقلال روی یک ضد حمله فرصت گلزنی داشت روی غفلت خط دفاع الاهلی، موقعیتی برای ارسلان مطهری ایجاد شد که این بازیکن در نهایت از این فرصت بهره‌ای نبرد.در پایان تلاش دو تیم برای گلزنی در نیمه اول این بازی ثمری نداشت تا این بازی با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم

بازی در ابتدای نیمه دوم به شکل متعادلی جلو رفت و دو تیم در دقایق اول این نیمه نتوانستند راهی برای ایجاد فرصت گلزنی پیدا کنند.در ادامه استقلالی‌ها فشار بیشتری روی دروازه الاهلی آوردند و سعی داشتند با این فشار خود را هرچه بیشتر به دروازه حریف نزدیک کنند.عمر سوما در دقیقه ۶۵ بازی در محوطه جریمه استقلال موقعیت خطرناکی داشت اما ضربه این بازیکن را رشید مظاهری توانست دفع کند تا دروازه شاگردان فرهاد مجیدی همچنان بسته بماند.در دقیقه ۶۷ بازهم تیم الاهلی و ادریس فتوحی از پشت محوطه جریمه شوتی روانه دروازه استقلال کرد که این ضربه را مظاهری به کرنر فرستاد در ادامه الاهلی بازهم استقلال را تحت فشار قرار داد اما آبی‌ها اجازه ندادند دروازه تیم‌شان باز شود.استقلال در ادامه کار، چند موقعیت نصفه و نیمه برای خود دست و پا کرد اما نتوانست با این موقعیت‌ها دروازه الاهلی را تهدید کند.با نزدیک شدن بازی به دقایق پایانی خود، استقلال سعی کرد فشار بیشتری روی دروازه الاهلی ایجاد کنند اما نتوانست کاری از پیش ببرد و بازی همچنان با تساوی بدون گل پیش برود.در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل برتری در این بازی، به نتیجه‌ای نرسید تا این مسابقه در پایان با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ترکیب الاهلی: محمد العویس، عبدالله حسون، معتذ موساوی، محمد آل فتیل، عبدالباسط هندی، ادریس فتوحی، ساریچ (دقیقه ۶۱- ماداش)، نوح الموسی، هیثم عسیری، عبدالرحمن غریب، عمر سومه.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، احمد موسوی (دقیقه ۴۵- داریوش شجاعیان)، هرویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند (دقیقه ۵۵- سعید مهری) (دقیقه ۸۲- مسعود ریگی)، وریا غفوری، ارسلان مطهری (دقیقه ۶۹- شیخ دیاباته) و مهدی قایدی (دقیقه ۸۲-  بابک مرادی).

تیم فوتبال الدحیل قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه عراق رفت که به شکل باورنکردنی 2 بر یک تسلیم تیم عراقی قعرنشین شد.

 

گروه C

ردهتیمبازیبردتساویباختامتیاز
1 استقلال 5 2 2 1 8
2 الدحیل 5 2 2 1 8
3 الاهلی 5 2 2 1 8
4 الشرطه 5 1 0 4 3

 

 

 

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان سید حسین حسینی

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان فرشید اسماعیلی

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان فرهاد مجیدی

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان وریا غفوری رشید مظاهری

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان آرمان رمضانی مسعود ریگی

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان فرشید اسماعیلی

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان فرهاد مجیدی

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان وریا غفوری

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان وریا غفوری

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان

لیگ قهرمانان آسیا استقلال الاهلی عربستان هروویه میلیچ

پخش زنده استقلال و الاهلی عربستان

دیدگاه تان را بنویسید