جی پلاس

لیگ قهرمانان آسیا| تمام حواشی بازی استقلال ایران و الاهلی عربستان +عکس و ویدیو

استقلال اولین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الاهلی عربستان برگزار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 45 دقیقه بامداد جمعه 27 فروردین در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می رود.

حواشی این مسابقه را در ادامه می خوانید: (به روز رسانی شده است)

احمد فیصل اردنی را به برای قضاوت دیدار امشب استقلال با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.

احمد مونس و محمد بکار دو هموطنش این داور اردنی را در امر قضاوت کمک می کنند. دیدار استقلال با تیم سعودی بامداد امشب ساعت 00:45  در ورزشگاه شماره دو ملک عبدالله برگزار می شود

نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیکنان استقلال و الاهلی مجبور کرد تا قبل از بازی در زمین شماره 2 ملک عبدالله (ردیف الجوهره) گرم نکنند و در زمین شماره 3 خودشان را گرم کنند.

ناظر AFC پیش از بازی پیراهن تیم استقلال را جهت تایید شاخص‌های مد نظر AFC مورد بازدید قرار داد.

photo_2021-04-15_23-38-46

ترکیب الاهلی عربستان مقابل استقلال ایران

محمد العویس، عبدالباسط الهند، محمد آل فتیل، معتز هوساوی، عبدالله حسون، إدریس فتوحی، نوح الموسى ،عبدالرحمن غریب، متیریتا، سلمان المؤشر و عمر السومه

 ترکیب استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان

رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، سعید مهری، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

* داریوش شجاعیان و متین کریم‌زاده در فهرست 20 نفره آبی پوشان حضور نداشتند. شجاعیان به دلیل احساس درد از ناحیه همسترینگ دیدار با الاهلی را از دست داد.

* فرهاد مجیدی در نیمه اول تصمیم عجیبی گرفت و از هرویه میلیچ در پست دفاع راست استفاده کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که این بازیکن تاکنون در این پست بازی نکرده بود و البته موسوی دیگر مدافع راست استقلال روی نیمکت نشست. میلیچ در این بازی خطای پنالتی تیمش را هم مرتکب شد.

* در اواخر نیمه اول این دیدار توپ به یکی از بازیکنان الاهلی درون محوطه جریمه این تیم برخورد کرد که بازیکنان استقلال معتقد بودند پنالتی بود و به همین دلیل به تصمیم داور اعتراض کردند.

دیدگاه تان را بنویسید