لیگ قهرمانان آسیا| رضایت قایدی از تساوی مقابل الاهلی عربستان و اعتراف وریا غفوری

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: خدا را شکر که بازی را از دست ندادیم و صدرنشین ماندیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی قایدی در خصوص دیدار استقلال و الاهلی و اینکه چطور در بازی اول 5 گل به این تیم زدند اما امروز به تساوی رسیدند، گفت: ما در بازی اول چون گام اول بود، برای برد آمدیم. در این دیدار هم می‌خواستیم ببریم ولی مسابقات سنگین و فشرده است. خدا را شکر که بازی را از دست ندادیم و صدرنشین باقی ماندیم. ان‌شاالله دیدار با الشرطه را می‌بریم و صعود می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه استقلال چقدر شانس صعود دارد، گفت: درست است که الشرطه تیم آخر جدول است ولی آنها محترم هستند. ما خیلی تلاش کردیم تا به اینجا برسیم. امیدوار هستم در پایان بازی دل هوادارانمان را شاد کنیم.

غفوری: الاهلی از ما بهتر بازی کرد

وریا غفوری که به عنوان بهترین بازیکن مصاف استقلال و الاهلی انتخاب شد، اظهار داشت: الاهلی در این بازی از ما منظم تر کار کرد. البته تساوی برای ما از شکست بهتر بود.

وی ادامه داد: می‌دانستیم الاهلی منسجم‌تر بازی می‌کند و آماده این مسابقه بودیم. در کل، هدف ما صعود است و با تمام وجود تمرکز می‌کنیم و آماده دیدار بعدی می‌شویم.

وی در خصوص شانس صعود استقلال گفت: امروز همه تلاش خود را کردیم. می‌دانستیم الاهلی نسبت به دیدار اول خیلی مصمم‌تر و جدی‌تر بازی می‌کند. با توجه به شرایط جدول، مساوی هم برای ما خوب بود. ما می‌خواستیم نبازیم و همه تلاش خود را برای بردن هم کردیم. مساوی نتیجه بدی نبود.

دیدگاه تان را بنویسید