در گفت وگوی پیمان اکبری با جی پلاس مطرح شد؛

آخرین وضعیت تیم ملی والیبال بعد از ابتلای چند بازیکن به کرونا

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به دوری یک سال و نیمی سعید معروف از ایران کادر فنی صلاح دید او مدتی در کنار خانواده باشد و این بازیکن از روز شنبه به اردو تیم ملی خواهد آمد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی چی پلاس، اردوی تیم ملی والیبال ایران از اواسط فروردین ماه آغاز شد و ملی پوشان زیر نظر کادر فنی برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌ها و المپیک توکیو در حال انجام تمرینات آماده سازی هستند.

نکته جالب توجه در این میان حضور نیافتن کاپیتان تیم ملی در محل اردو است که حرف و حدیث‌های فراوانی ایجاد کرده است. حدود 10 روز پیش محمدرضا تندروان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس اعلام کرد سعید معروف هم خیلی دوست دارد زودتر به تمرین بیاید تا از آمادگی‌اش دور نشود. با توجه به اینکه تازه لیگ چین تمام شده طی پنج یا شش روز آینده به اردو خواهد آمد اما با این حال هنوز خبری از حضور پاسور و کاپیتان تیم ملی در کنار دیگرملی پوشان نیست و حتی با وجود حضور آلکنو سرمربی تیم هم این اتفاق همچنان رخ نداده است.

پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در این باره اظهار کرد: در مورد سعید معروف باید بگویم با توجه به اینکه او یک سال و نیم از ایران دور بود کادر فنی صلاح دید این بازیکن مدتی در کنار خانواده باشد تا با انرژی و شرایط خوب به اردو بیاید. ان شاءالله معروف از روز شنبه به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد.

او در خصوص شرایط تیم ملی والیبال نیز گفت: 27 بازیکن به تیم ملی دعوت شدند و با توجه به اینکه شرط اول برای حضور در اردو تست منفی کرونا است مشکلاتی داشتیم و برخی از بازیکنان نتوانستند در اردو حضور پیدا کنند و ما هم بازیکنان دیگری را جایگزین کردیم.  در هر صورت اردو از 11 فروردین با انجام تست کرونا و بررسی وضعیت جسمانی دعوت شدگان به اردو زیر نظر دکتر افروزی آغاز شد تا اگر بازیکنی آسیب دیدگی داشت از همین لحظه فکر اساسی کنیم و در نهایت تمرینات از 14 فروردین استارت خورد.

اکبری در ادامه افزود: تیم در یک هفته اول بدون سرمربی و از هفته دوم به صورت جدی و منظم و با یک برنامه ریزی دقیق تا این لحظه تمرینات خود را به خوبی سپری کرده است. چند بازیکن لژیونر هم داشتیم که از زمانی که وارد اردو شدند هفته اول تمرینات بدنسازی و آماده سازی را انجام دادند و از هفته دوم مانند دیگر بازیکنان تمرینات عادی خود را از سر گرفتند.

مربی تیم ملی والیبال ایران در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: در حال حاضر اولین رویداد پیش روی ما لیگ ملت‌ها است که پروتکل‌های سختی هم باید رعایت شود تا بتوانیم با کمترین آسیب در این رقابت شرکت کنیم. بازیکنان بعد از آماده سازی 7 هفته‌ای وارد مسابقات می‌شوند تا بتوانند بازی‌های خوبی انجام دهند و با شناخت بیشتری نسبت به حریفان وارد آوردگاه مهم المپیک شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید