لیگ قهرمانان آسیا| داور؛ علت برد پرگل استقلال از زبان سرمربی الاهلی/ السوما: باید به بازی ها برگردیم

سرمربی الاهلی بعد از شکست مقابل استقلال گفت: داور در رقم خوردن این نتیجه دخیل بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال باشگاه استقلال امشب در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت و 5 بر 2 به پیروزی رسید.

ریگکامب سرمربی رومانیایی در نشست خبری این بازی گفت: در ابتدا باید بگویم داور در رقم خوردن این نتیجه به نفع استقلال دخیل بود.

سرمربی الاهلی ادامه داد: ماه رمضان نیز بر عملکرد بازیکنان الاهلی تاتیر گذاشت. ما باید به توانایی بازیکنان خود اعتماد داشته باشیم و هنوز من در اول کار هستم. استقلال در این بازی بهتر از ما عمل کرد. خیلی خوشحالم با این بازیکنان کار می کنم و امیدوارم در دیدارهای آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی رومانیایی عنوان کرد: تنها 3 روز است که کارم را با الاهلی آغاز کردم و بدون شک بسیاری از اطلاعات را ندارم. کار من تازه از بازی های آینده آغاز خواهد شد و امیدوارم بتوانم به الاهلی در آینده کمک کنم تا جایگاه واقعی خود را کسب کند.

السوما: سرمربی تیم گفت سرم را بالا بگیرم

عمر السومه بعد از این شکست گفت: ما هنوز 5 بازی پیش رو داریم و این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا بود. در نیمه دوم اتفاقی در داخل زمین افتاد که بدون شک سرمربی درباره این اتفاقات در کنفرانس خبری صبحت خواهد کرد.

وی افزود: بعد از این باخت سرمربی پیش من آمد و گفت سرم را بالا بگیرم. ما به عنوان بازیکنان باید به بازی برگردیم تا بتوانیم در آینده به پیروزی ها برسیم. باید از این بازی درس بگیریم و در بازی های آینده اشتباهات این بازی را تکرار نکنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید