پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

فرشید طالبی: نتایج نمایندگان ایران در آسیا سیلی محکم به AFC بود/ پاسخ تمام کسانی که به ما نامردی کردند را دادیم

بازیکن سابق فوتبال درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

فرشید طالبی بازیکن سابق فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره ارزیابی اش از عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: امسال با وجود اینکه نامردی ها در حق فوتبال کشورمان به اوج خود رسیده است و ناجوانمردانه میزبانی بازی های لیگ قهرمانان آسیا را به امارات، هند و عربستان دادند اما این اتفاق عطش، میل به خواستن و غیرت بازیکنان ما  را دو برابر کرد.

وی  ادامه داد: به نظرم نمایندگان کشورمان شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند اما در ادامه،  بازی ها سخت تر می شود. البته این شروع خوب در آسیا سیلی محکم به AFC و کسانی بود که در حق فوتبال ما نامردی کردند. به هر حال تیم های ما در زمین مسابقه می برند و این اتفاق خوبی است.

بازیکن سابق ذوب آهن و سپاهان درباره برد پرسپولیس برابر الوحده امارات اظهار کرد: تیم پرسپولیس بازی فوق العاده ای ارائه کرد و بردهای اقتصادی سرخپوشان در لیگ برتر فوتبال را در لیگ قهرمانان آسیا هم می بینیم. پرسپولیس نشان داد که اول نباید گل خورد و بعد از آن باید به گل دست یافت.

طالبی درباره تساوی تراکتور برابر پاختاکور تصریح کرد: من به تیم تراکتور تبریک می کنم که بازی خوبی برابر پاختاکور ارائه کرد و به نظرم  پیروزی در مشت تراکتور بود اما این تیم نتوانست این برد را حفظ کند و به تساوی دست یافت. به نظرم هیچ کدام از تیم ها دفاعشان به اندازه پاختاکور ضعیف نیست و تراکتور می توانست چند گل دیگر هم به حریف ازبکی خود بزند اما این اتفاق رخ نداد.

وی درباره تساوی فولاد برابر السد قطر بیان کرد: به هر حال پیروزی پرگل فولاد در بازی پلی آف باعث شد که بازیکنان این تیم با روحیه بالا به مصاف تیم السد بروند و بازی خوبی ارائه کردند اما در نهایت آنها در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردند.

بازیکن اسبق فوتبال درباره پیروزی پرگل استقلال برابر تیم الاهلی عربستان اظهار کرد: به نظرم استقلال نتیجه فوق العاده ای به دست آورد و تجربه مجیدی در بازی های آسیایی به آبی پوشان کمک می کند تا به موفقیت دست یابند.

طالبی در ادامه صحبت های خود گفت: هر 4 نماینده کشورمان در آسیا  فوتبال تاکتیکی ارائه کردند و شروع تورنمنت را با موفقیت سپری کردند. البته تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا   در ادامه بازی ها آنالیز بهتری می کنند تا به مرحله بعد صعود کنند و این کار را برای نمایندگان کشورمان سخت می کند.

او در پایان صحبت های خود گفت: به نظرم بازی اول خیلی مهم است چراکه فاصله زمانی بین بازی ها کم است و تیم ها زمان کمی برای ریکاوری دارند. تیم های ما باید نقاط ضعف خود را برطرف کنند و ریکاوری بدنی و روحی خوبی داشته باشند تا در 6 بازی خسته نشوند.  علاوه بر این، امیدوارم تیم ها با خودشان روان شناس برده باشند تا از لحاظ روانی با بازیکنان کار شود. ژاوی گفته است بازی در مقابل تیم ها ایرانی سخت است چون آنها با قلبشان بازی می کنند.

دیدگاه تان را بنویسید