یدالله اعتصامی در گفت و با جی پلاس،

کارشناس کشتی: دبیر به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را حل کند/ کشتی در این چند سال کارنامه درخشانی نداشته است

کارشناس کشتی ایران گفت: مشکلات معیشتی تنها مختص کشتی گیران نیست بلکه مربیان توانمند هم برای گذراندن زندگی کشتی را رها کرده‌اند و مسئولان باید چاره اندیشی کنند چون علیرضا دبیر به تنهایی کارساز نیست.

لینک کوتاه کپی شد

یدالله اعتصامی در گفت گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شرایط فعلی کشتی اظهار کرد: این روزها تب و تاب مسابقات گزینشی المپیک، مسابقات آسیایی و... در هر دو رشته فرنگی و آزاد و بسیار بالا است و در کنار آن رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان را فدراسیون در دستور کار قرار داده است. امیدوارم  در المپیک توکیو  در هر دو رشته حداقل یکی دو مدال را در کارنامه کشتی ببینیم که البته این مسئله بستگی به حمایت کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان ورزشی دارد که تا چه اندازه با اقدامات خود موجب انگیزه کشتی گیران ما خواهند شد. 

اعتصامی در ادامه افزود: ما یک سهمیه را نگرفتیم آن هم به خاطر اشتباهی که نوری  در طول مسابقه انجام داد که البته هنوز شانس کسب سهمیه در مسابقات بلغارستان که قرار است در اردیبهشت ماه برگزار شود را دارد. اینکه ریاست فدراسیون گفته نباید در المپیک انتظار بالایی برای کسب مدال داشت تا حدودی حقیقت است به دلیل اینکه در سال‌های گذشته کارنامه کشتی ایران چندان درخشان نبود و با توجه ضعف موجود این صحبت‌ها انجام شده باید دید در المپیک چه کشتی گیرانی با چه میزان آمادگی حضور پیدا می‌کنند. مربیان باید رقبا را آنالیز کنند و بچه‌های ما  باید از نظر روحی آماده مبارزه شوند و تاکتیک‌های مبارزه را پیشاپیش تمرین کنند.

کارشناس کشتی ایران همچنین با اشاره به مشکلات معیشتی گشتی گیران تصریح کرد: این معضل تنها مختص ورزشکاران نیست بلکه مربیان توانمند و کاربلد هم برای کسب درآمد و گذراندن زندگی کشتی را رها کرده‌اند و این موضوع یک ضعف بزرگ برای کشتی است و امیدواریم مسئولین چاره اندیشی کنند چون علیرضا دبیر به تنهایی نمی‌تواند کارساز باشد.

دیدگاه تان را بنویسید