محمدعلی حمزه‌پور، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اکبر نصیری، حسین چرمی و رضا نقیلو، داوران شاخص زنجانی دعوت شده به این مسابقات بین المللی هستند.

وی اظهار داشت: فدراسیون کشتی، همچنین از میثم نصیری که از کشتی گیران توانمند، شاخص و ملی پوش این استان است و تجربه حضور در رقابت‌های المپیک را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد برای حضور در پیکارهای جام تختی دعوت به عمل آورده و امید است با توانمندی بالایی در برابر حریفان خود ظاهر شود.

اکبر نصیری از داوران بین المللی درجه یک کشتی گفت: در مسابقات کشتی آزاد که از ۱۷ تا ۲۰ در کرمانشاه و کشتی فرنگی نیز که از ۲۳ تا ۲۶ در شیراز برگزار خواهد شد قضاوت خواهم کرد.

وی افزود: حسین چرمی و رضا نقیلو، نیز که از داوران بین المللی درجه ۲ کشتی استان زنجان هستند به منظور قضاوت به پیکارهای کرمانشاه دعوت شده‌اند.

نصیری تصریح کرد: از ۶۷ داور دعوت شده به این دوره از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی، سه داور از زنجان هستند که این نشان از توانمندی داوران این استان است و تمام این داوران در کلاس کنترل درجه داوری نیز شرکت خواهند کرد.  

این سه داور  ملی و بین المللی کشتی زنجان در سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی که در شهرستان اندیمشک استان خوزستان و کرمانشاه برگزار شد قضاوت داشتند.

در رقابت‌های کشتی فرنگی که از سوم تا پنجم بهمن سال ۹۷ در شهرستان اندیمشک برگزار شد، اکبر نصیری و حسین چرمی و در پیکارهای آزاد نیز که از ۱۸ بهمن امسال به مدت ۲ روز در کرمانشاه انجام شد رضا نقیلو،  قضاوت کردند و در مجموع ۴۰ داور به این مسابقات دعوت شده بودند.

میثم نصیری نیز به این مسابقات دعوت شده بود و در وزن ۷۰ کیلوگرم بر روی تشک رفت.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.