به گزارش خبرنگار مهر، پویا رحمانی ورزشکار پرعنوان آملی وملی پوش کشتی ساحلی ایران که در سالهای اخیر درمسابقات جهانی صاحب گردن آویز طلا شده، در این روزها که فعالیت‌های ورزشی کمتر شده برای کمک به مردم آسیب دیده از این ویروس منحوس وارد میدان شده است.

این پهلوان جوان آملی درنخستین گام از ۱۵ اسفندماه با راه اندازی پویش ورزشکاران به همراه دیگر ورزشکاران این شهرستان در روزهای کرونایی با حمایت شهرداری آمل با توزیع محلول‌های ضدعفونی کننده سطوح و ماسک را درسطح شهر و روستاها آغاز کرد.

پویا رحمانی ۲۸ ساله، همچنین در این پویش ورزشی دراین مدت با کمک خیران ونیز همراهی ورزشکاران آملی تاکنون بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی غذایی میان خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع کرده وهمچنان این پویش حمایتی او ادامه دارد.

این ورزشکار آملی درگفت وگو با خبرنگار مهر گفت: این تنها کاری بود که به عنوان ورزشکار که وظیفه‌ای اجتماعی نیز درقبال مردم دراین شرایط سخت کرونایی داریم، انجام دادیم.

پویا رحمانی افزود: پس از مدتی و متأسفانه بسیاری از خانواده‌ها با تعطیل کسب وکارها، در تهیه اقلام مورد نیاز زندگی خود با مشکلات زیادی مواجهه شده بودند، سعی کردیم دراین بخش هم ورود کنیم وبا تهیه چندین قلم خوراکی در بسته‌های معیشتی گوشه‌ای از مشکلات آنان را برطرف کنیم.

مردم همچنان درخانه بمانند

این پهلوان آملی درتوصیه ای به مردم نیز گفت: از همه مردم واقعاً عاجزانه درخواست می‌کنم که تو شرایط سخت کرونایی هستیم وبه توصیه‌های بهداشتی که تاکید دارند همه درخانه بمانند را به طور جدی توجه وعمل کنیم.

رحمانی تصریح کرد: انشاله همه با درخانه ماندن از این شرایط سخت هم عبور کنیم تا انشاله زندگی عادی مردم از سر گرفته شود.

پویا رحمانی، قهرمانی کشتی آزاد کشور در سالهای گذشته واعزام به تورنمنت‌های بین المللی را درکارنامه دارد، در سال ۲۰۱۷ و قهرمانی کشتی ساحلی جهان وسال ۲۰۱۸ کشتی پهلوانی جهان را در کارنامه دارد.

این ورزشکار بااخلاق آملی درنخستین دوره المپیک ساحلی درسال ۲۰۱۹ در کشور قطر تنها نشان با ارزش طلا کاروان اعزامی ایران را کسب کرده بود.

وی همچنین در سال جاری ۲۰۲۰ به عنوان تنها ورزشکار خارجی بوده که توانست لقب رستم هندوستان ۲۰۲۰ در کشتی ساحلی این کشور کسب کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.