احسان لشگری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پویش سهم من در بحران کرونا، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون دستگاه‌های مختلف امدادی و خدماتی وارد کار شده‌اند ولی این اقدامات بدون مشارکت و عزم جدی خود مردم تا رفع کامل این ویروس موثر نخواهد بود.

وی گفت: در این شرایط از مردم درخواست می‌کنیم از انجام سفرهای غیرضروری و دید و بازدیدهای عید پرهیز کرده و حتی خرید اقلام مورد نیاز زندگی خود را نیز از طریق تلفنی یا اینترنتی انجام دهند.

لشگری از شهروندان درخواست کرد: تا آنجا که ممکن است به یکدیگر کمک کرده و در دریافت اجاره بها، مطالبات و ...یاریگر همدیگر باشند.

قهرمان سابق کشتی المپیک و جهان، شهروندان را به ماندن در منزل توصیه کرد و گفت: اگر سهم خود را در مدیریت بحران کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس ادا نکنیم ممکن است عزیزان بسیاری را از دست بدهیم و فردا برای حسرت خوردن کوتاهی‌های امروز دیر خواهد بود.

پویش سهم من در بحران کرونا با هدف مسئولیت‌پذیری اجتماعی شهروندان ایرانی در مقابله با ویروس کرونا، مدیریت بهتر این بحران، کاهش عوارض آن و کوتاه‌تر کردن بازه زمانی کنترل و رفع ویروس کرونا در کشور راه اندازی شده است.

تاکنون ۳۶۲ شهروند قزوینی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴۹ نیز جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.