پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با جی پلاس؛

درخشان: بازی در عربستان و بحرین تبعیض بزرگی است/ حریفان آسیایی فرصتی به تیم های ما نمی دهند

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد پرسپولیس و استقلال در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حمید درخشان کارشناس فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره برد پرسپولیس مقابل مس نوین  در جام حذفی اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس نتیجه قابل قبولی کسب کرد و یکسری از بازیکنان شانس خود را امتحان کردند و در شرایط مسابقه قرار گرفتند. البته بازیکنان جدید هنوز شرایط خوبی پیدا نکردند تا گل بزنند.

او ادامه داد: به هر حال بازیکنان جدید به تدریج بهتر می شوند و رفته رفته در تیم پرسپولیس جا می افتند. به نظرم زدن 3 گل در شروع مسابقات جام حذفی خوب بود و حرکتی رو به جلو برای پرسپولیس است.

درخشان درباره ناکامی مهاجمان پرسپولیس در گلزنی گفت: به هر حال زمان می برد تا بازیکنان پرسپولیس در خط حمله با سایر نفرات هماهنگ شده  و با نحوه بازی هافبک ها آشنا شوند. امیدوارم بازیکنان جدید هر چه زودتر در پرسپولیس جا بیفتند و خواسته های تیم را اجابت کنند و موقعیت ها را به گل تبدیل کنند و نگرانی در خط جلو از بین ببرند.

کارشناس فوتبال درباره اینکه پرسپولیس می تواند قهرمان جام حذفی شود، اظهار کرد: بله، تیم پرسپولیس توان لازم را دارد تا در جام حذفی و لیگ برتر فوتبال قهرمان شود. امید زیادی به سرخپوشان دارم چون پرسپولیسی ها یک تیم کامل در اختیار دارند. تیم پرسپولیس در همه نقاط زمین بازیکنان خوبی دارد و  این تیم از اینجا به بعد شرایط بهتری خواهد داشت و امیدوارم سرخپوشان بتوانند انتظارات هواداران را برآورده کنند.

او درباره برد استقلال برابر پیکان در جام حذفی فوتبال بیان کرد: تیم استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد و آبی پوشان نیاز به زمان دارند تا به موفقیت دست یابند.

درخشان درباره سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال گفت: من آرزو می کنم که مجیدی در استقلال موفق شود. اگر هر دو تیم استقلال و پرسپولیس قوی باشند در آن صورت  بازی های لیگ دیدنی تر می شود و شاهد رقابت بهتری خواهیم بود و کیفیت فوتبالمان بالا می رود. حریفان آسیایی قوی هستند و آن ها فرصت به تیم های ما نمی دهند و باید با همه توان در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابیم.

کارشناس فوتبال درباره از دست دادن میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هر حال بازی کردن در عربستان و بحرین برای فوتبالمان خوب نیست و یک تبعیض به شمار می آید. مسئولان  فدراسیون فوتبال باید تلاش کنند تا مانع برگزاری بازی ها در عربستان شوند و تمهیداتی در نظر بگیرند تا مشکلات را مرتفع کنند.

دیدگاه تان را بنویسید