گزارش جی پلاس از یک هشتم نهایی UCL

پی اس جی دشمن تر از همیشه برای بارسا؛ چشم انتظار درخشش طارمی برابر یوونتوس

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دیدار حساس بارسلونا و پاری سن ژرمن آغاز می شود و در شب دوم نیز یک جدال جذاب میان یاران طارمی و رونالدو در پرتغال شکل می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از روز سه شنبه 28 بهمن با برگزاری دو دیدار آغاز می شود.

سه شنبه 28 بهمن ساعت 23:30

بارسلونا - پاری سن ژرمن

یکی از جذاب ترین بازی های این مرحله در اسپانیا برگزار می شود جایی که شاگردان رونالد کومان در بارسلونا باید در نوکمپ به مصاف پی اس جی بروند. پاری سن ژرمن با برکناری توخل، این روزها پوچتینو یکی از مهم ترین دشمنان بارسلونا را روی نیمکت خود می بیند؛ مردی که یک طرفدار اصیل اسپانیول است! یک هفته قبل از برگزاری این مسابقه فرانسوی ها با حواشی که مربوط به پیوستن مسی به پی اس جی بود جنگ روانی را آغاز کردند که این موضوع مورد انتقاد هواداران بارسلونا قرار گرفت. پاری سن ژرمن دور گروهی لیگ قهرمانان را با صدرنشین در گروهی که لایپزیش، منچستریونایتد و باشاک شهیر حاضر بودند به پایان رساند. در آن سو بارسلونا نیز با شکست برابر یوونتوس در گروه خود دوم شد.

 

x720

 

لایپزیش- لیورپول

قهرمان دو فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا و فصل گذشته لیگ انگلیس این روزها حال و روز خوشی ندارد و برعکس گذشته در خانه هیچ حرفی برای گفتن ندارند. شاگردان یورگن کلوپ لیگ انگلیس را از دست رفته می بینند و در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف لایپزیش تیم شگفتی ساز فصل گذشته بروند؛ تیمی که با کنار زدن منچستریونایتد و فرستادن این تیم به لیگ اروپا خودش به مرحله حذفی راه یافت. قطعا شاگردان ناگلزمن به راحتی اجازه صعود لیورپول را که این روزها بی خطر شده است را نمی دهند.

 

maxresdefault

 

چهارشنبه 29 بهمن ساعت 23:30

پورتو- یوونتوس

اولین و مهم ترین نکته این بازی برای ایرانی ها حضور مهدی طارمی در پورتو است. درخشش خیره کننده این بازیکن در ماه های اخیر همه را به بازی کردن طارمی در ترکیب اصلی پورتو امیدوار کرده و همه منتظر درخشش او در لیگ قهرمانان اروپا هستند. جدال طارمی برابر ستارگان یووه به خصوص کریستیانو رونالدو یکی از جذاب ترین اتفاقات این مرحله از لیگ برای هواداران فوتبال ایران خواهد بود. شاگردان کونسسائو در پورتو در مرحله گروهی با تیم های منچسترسیتی، المپیاکوس و مارسی همگروه بود و به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شد. یووه هم با کنار زدن بارسلونا در گروهش اول شد و به این مرحله رسید.

 

UCL_2021_Ro16_1stLeg_Porto_Vs_Juventus

 

سویا- دورتموند

شاگردان لوپتگی متخصص لیگ اروپا هستند اما این بار سویا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رسیده؛ آن ها هیچ گاه برابر هیچ تیمی از پیش باخته نیستند و حتی برابر تیم های قوی بهتر عمل می کنند. در سوی مقابل دورتموندی قرار دارد که در نتیجه گیری ثبات لازم را نداشته و حتی در بوندسلیگا نیز به مشکل خورده است. سویا بعد از چلسی در گروه E رقابت ها قرار گرفت و دورتموند هم بالاتر از لاتزیو به عنوان صدرنشین گروه F به مرحله حذفی رسید.

 

image

 

برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

سه شنبه 28 بهمن ساعت 23:30

لایپزیش- لیورپول

بارسلونا- پاری سن ژرمن

چهارشنبه 29 بهمن ساعت 23:30

پورتو- یوونتوس

سویا- دورتموند

سه شنبه 5 اسفند ساعت 23:30

لاتزیو- بایرن مونیخ

اتلتیکومادرید- چلسی

چهارشنبه 6 اسفند ساعت 23:30

مونشن گلادباخ- منچسترسیتی

آتالانتا - رئال مادرید

 

دیدگاه تان را بنویسید