پاری سن ژرمن و بازی کثیف با مسی و بارسلونا

دوشنبه گذشته در کانال پلاس فرانسه جفری گارتیه هم ادعای جالبی را مطرح کرد؛ اینکه لیونل مسی، همسر، فرزندان و تمام خانواده اش در حال یادگیری زبان فرانسه هستند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، از قرارداد لئو مسی با بارسا کمتر از 6 ماه دیگر باقیمانده و او همین حالا هم می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود. مسی ماه گذشته در یک مصاحبه تایید کرد که تا پایان فصل برای تصمیم گیری در مورد آینده اش صبر خواهد کرد و نامزدهای ریاست بارسا خوشبین هستند که در صورت انتخاب، مسی را برای تمدید متقاعد کنند. گفته می شود سیتی یا پی اس جی مقصد بعدی مسی در صورت جدایی خواهد بود.

بدهی های کلان بارسا باعث شده تا کار تمدید با مسی بسیار دشوار شود و در واقع برای پرداخت دستمزد مسی باید وامی 100 میلیون یورویی اخذ شود.

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در مصاحبه اخیر خود گفت که برای مسی یک جا رزرو کرده اند تا مشخص شود باشگاه فرانسوی به جذب مسی به شکل جدی فکر می کند.

دوشنبه گذشته در کانال پلاس فرانسه جفری گارتیه هم ادعای جالبی را مطرح کرد؛ اینکه لیونل مسی، همسر، فرزندان و تمام خانواده اش در حال یادگیری زبان فرانسه هستند. او گفت که اگر قرار است مسی از بارسا به سیتی برود، پس به چه دلیل در حال یادگیری فرانسه است و اینطور نتیجه گرفت که مقصد بعدی او پاری سن ژرمن خواهد بود. گارتیه همچنین عنوان داشت که این اطلاعات از یک منبع نزدیک به مسی که بسیار قابل اعتماد است، به وی رسید و در آن جای تردید نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید