پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با جی پلاس؛

مهدوی: اشتباهات مدیریتی باعث محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس شد/ سید جلال حسینی الگویی برای سرخپوشان است

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس درباره محرومیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان توضیحاتی را ارائه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، درباره محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: متاسفم که تیم بزرگی همانند پرسپولیس با محرومیت نقل و انتقالاتی و اشتباهات مکرر گرفتار می شود. همچنین یحیی گل محمدی با شرایط موجود نمی تواند تیم خود را ترمیم کند که این موضوع به صلاح سرخپوشان نیست. علاوه بر این، اشتباهات مدیریتی باشگاه ضربه بزرگی به تیم  و کل فوتبال وارد کرد. 

او درباره تبعات محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم این موضوع مصادف با از بین رفتن شرایط ایده آل برای پرسپولیس است و مطمئن باشید که سرخپوشان از محرومیت نقل و انتقالاتی ضرر خواهند کرد. 

مهدوی درباره نقش مدیران در بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بیان کرد: معتقدم که عدم مدیریت درست باعث شد که اتفاقات ناگواری برای پرسپولیس رخ بدهد و امیدوارم مدیرعامل جدید بتواند مشکلات را برطرف کند. 

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره اینکه بودیمیر در ازای 2 گل زده قرار است 13 میلیارد تومان بگیرد، گفت: متاسفانه مدیریت نادرست و اشتباه باعث شده است که قراردادهای نجومی با بازیکنان بی کیفیت بسته شود و امیدوارم در عقد قرارداد با بازیکنان دقت بیشتری شود تا با مشکلات مواجه نشویم. 

او درباره بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس عنوان کرد: خدا را شکر باشگاه پرسپولیس  قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی توانست ترابی را به خدمت بگیرد و وگرنه نمی توانست او را جذب کند. مدیران پرسپولیس باید با بودیمیر و وکیلش تعامل کنند تا محرومیت نقل و انتقالاتی برطرف شود. 

مهدوی درباره تفاوت محرومیت نقل و انتقالاتی در زمان برانکو نسبت به دوران سرمربیگری گل محمدی گفت: زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی در زمان برانکو بسته شد، او بازیکنان خوبی در اختیار داشت اما گل محمدی بازیکنان شاخصی را از دست داد و سخت است که تیمش دوباره به اوج برگردد. به هر حال گل محمدی باید همین نفرات را نگه دارد و از بازیکنان جوان در ترکیب تیم خود استفاده کند تا با مشکل مواجه نشود.  

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره آینده سرخپوشان پایتخت گفت: تیم پرسپولیس با همین نفرات ، بازیکنان جوان و با درایت کادر فنی اش به فینال آسیا راه یافت. همچنین سید جلال حسینی هم تاکنون 6 امتیاز برای تیمش به دست آورده و او الگوی خوبی برای بازیکنان پرسپولیس است تا به خودباوری برسند. امیدوارم گل محمدی با همین نفرات بتواند  تیمش را به موفقیت برساند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید