یادداشت جی پلاس

خداحافظ رفیق "ننه علی"

درگذشت علی انصاریان دوباره مردم را داغدار کرد؛ چه کسی می تواند باور کند نام او را باید با پیشوند زنده یاد برزبان آورد؛ مگر می شود؟!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، شبنم روحی: رفتن علی انصاریان دومین ضربه مهلک کرونا به ورزش و هنر ایران در دومین چهارشنبه پیاپی بهمن ماه 99 بود؛ هنوز دل ها از غم درگذشت مهرداد میناوند التیام پیدا نکرده بود که علی هم رفت.

به برخاستن دوباره انصاریان امید فراوانی وجود داشت؛ دست های زیادی به دعا بلند شد؛ قلب های فراوانی آرزوی سلامتی او را کرد اما معجزه نصیب انصاریان نشد و خواب مادر با رفتن علی تعبیر شد.

بعد از مرگ همه مهربان می شوند؛ همه دوستت دارند؛ همه از تو خوبی هایت می گویند و تو یک فرشته می شوی اما انصاریان یک رفیق به تمام معنا بود. این برای مادر علی یا به قول خودش "ننه علی" بیش از هر شخص دیگری قابل باور است. همه می دانند که او زندگی اش را وقف مادرش کرد و حتی در زمان بیماری پدرش هم همیشه کنار او بود؛ انصاریان و مادرش همه جا باهم بودند. علی یک رفیق واقعی برای مادرش بود؛ همین چند هفته پیش بود که ویدیوی  شوخی بامزه او با مادرش درباره برف و خنده هایشان مورد توجه قرار گرفت اما حالا نه علی می خندد؛ نه مادرش.

علی انصاریان همراه مهرداد میناوند دوره بیماری تقریبا یکسانی را سپری کردند و امروز دیگر هیچ کس نگران افشای خبر درگذشت میناوند نیست؛ حالا علی می داند که مهرداد هم آسمانی شده؛ او برای مهرداد هم رفاقت را معنا کرد و همسفرش شد.

انصاریان نه تنها مادر و خانواده اش بلکه جمعیت زیادی را داغدار کرد اما چه کسی می تواند این را تکذیب کند که علی امروز به آرزوی خود رسید؛ مُردن قبل از مادر!

علی خوشحال است چرا که هنوز نفس مادرش پشت سر اوست اما ننه علی تنها شد آن هم در روز مادر ...

علی انصاریان که زمانی یاغی فوتبال شد و با رفتنش به استقلال بسیاری از پرسپولیسی ها را عصبانی کرد بعد از خداحافظی از فوتبال بیش از قبل مورد توجه قرار گرفت. او بازیگر شد اما حالا جایش در جشنواره فیلم فجر هم خالیست.

حالا گریم و بازی بامزه او در کمدی موزیکال می تواند بازهم همه را بخنداند هرچند این یک اتفاق تراژیک و غم بار برای همه است.

انصاریان رفت و خنده هایش به یادگار ماند ...خداحافظ رفیق "ننه علی"...

 

 

دیدگاه تان را بنویسید