مهدوی کیا در واکنش به شایعه رد صلاحیتش: برایم مهم نیست،‌ فقط نگران انصاریان هستم

مهدی مهدوی کیا در واکنش به خبر رد صلاحیتش در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: اصلا زمان خوبی برای صحبت درباره این مسائل نیست و راستش این موضوع هیچ اهمیتی هم برای من ندارد و من فقط نگران علی انصاریان هستم و امیدوارم که خبر سلامتی او به گوش همه فوتبال دوستان برسد و همه ما را از نگرانی بیرون بیاورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، این انتخابات مناقشه برانگیز از همان ابتدا محل بحث و جدل های فراوانی بوده است؛ چه از سوی فیفا به عنوان نهاد ناظر بیرونی و چه از سوی نهادهای داخلی که هر یک دستی بر آتش فدراسیون دارند و نگاه خود را در آن جستجو می‌کنند.

ورزش سه نوشت؛ پس از تصویب اساسنامه فیفا و اعلام زمان ثبت نام برای نامزدهایی که قصد داشتند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند، موعد دوره بررسی مدارک و اعلام نقایص شکلی فرا رسید اما در فضای غیررسمی خبری شایعاتی جدی مبنی بر عدم تائید صلاحیت برخی افراد شرکت کننده در انتخابات وجود داشت؛ از اسم دو نامزد ریاست فدراسیون که بگذریم، از روز گذشته عجیب ترین مورد رد صلاحیت در انتخابات به مهدی مهدوی کیا ستاره خوشنام فوتبال ایران بازمی‌گردد که هم اکنون در کشور آلمان زندگی می‌کند و به کار در آکادمی هامبورگ مشغول است. مهدوی کیا که به دلایل شخصی مدت هاست خود را از فضای کاری ایران ترک کرده و در آلمان به کار مشغول است، به اصرار علی کریمی و برای کمک به او به تیم وی پیوست و نامش به عنوان نایب رییس برای حضور در انتخابات ثبت شد.

جالب این که در همان روز ثبت نام نیز مسائلی جدی برای ثبت نام مهدی مهدوی کیا به وجود آمد چرا که طبق قانون انتخابات او باید شخصا برای ارائه مدارک در فدراسیون حضور می‌یافت که این مسئله باعث اختلال چند ساعته در راه ثبت نام علی کریمی و تیمش در انتخابات فدراسیون فوتبال شد اما نکته ای که گفته می‌شود مهدوی کیا بابت آن حق شرکت در انتخابات را ندارد، بحث دو تابعیتی بودن و دو پاسپورته بودن این ستاره فوتبال ایران است که پس از سال ها زندگی در آلمان به طور طبیعی پاسپورت این کشور را دریافت کرده و خانواده اش در آنجا زندگی می‌کنند.

البته مسئله دو تابعیتی ها یک موضوع سیاسی است که در انتخابات ریاست جمهوری مورد توجه قرار گرفته و تعمیم آن به انتخاباتی مثل فدراسیون فوتبال کمی عجیب به نظر می‌رسد. البته فدراسیون فوتبال به عنوان تنها نهاد برگزار کننده انتخابات این خبر را تکذیب کرده اما شایعات حاشیه ای در این باره همچنان ادامه دارند و جالب این که خود فدراسیون هم در تکذیبیه هایش نهایت محافظه کاری را به خرج می‌دهد.

درباره این داستان با مهدی مهدوی کیا هم تماس گرفتیم تا این مسئله را از او جویا شدیم و ببینیم که این مسئله را به او اطلاع داده اند یا خیر که مهدوی ضمن اعلام بی خبری از این موضوع به خبرنگار ما گفت که این مسئله باتوجه به شرایط به هیچ وجه برایش اهمیتی ندارد.

مهدوی کیا که جویای حال علی انصاریان در بیمارستان بود، گفت: اصلا زمان خوبی برای صحبت درباره این مسائل نیست و راستش این موضوع هیچ اهمیتی هم برای من ندارد و من فقط نگران علی انصاریان هستم و امیدوارم که خبر سلامتی او به گوش همه فوتبال دوستان برسد و همه ما را از نگرانی بیرون بیاورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید