گزارش کامل جی پلاس

خبری از معجزه نبود؛ انصاریان همسفر میناوند شد + عکس و ویدیو

علی انصاریان که چند هفته ای به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، درگذشت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،‌ مونا کلهران مقدم؛ متاسفانه بعد از ظهر چهارشنبه ۱۵ بهمن تلاش پزشکان و دعای مردم بی نتیجه ماند و علی انصاریان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

چهارشنبه 15 بهمن  

وضعیت کلیه های انصاریان با دیالیز بهبود یافت/ شرایط جسمانی علی تغییر نکرده

شرایط جسمانی علی انصاریان تغییر خاصی نداشته است و هاشمیان ، پزشک او در آخرین اظهار نظر اعلام کرد که اکسیژن خون 60، ضربان قلب 104 و فشار خون او 10 است.

نه تنها پزشکان بیمارستان فرهیختگان بلکه تمام کادرپزشکی که توانایی بهبود شرایط را دارند در حال کمک هستند.

در طول درمان کبد و کلیه انصاریان نیز درگیر شده بود؛ ویروس دیگری هم که ممکن است در بدن خیلی از افراد باشد باعث شد که شرایط علی ویژه تر شود.

خوشبختانه با انجام دیالیز وضعیت کلیه های او بهبود پیدا کرده است اما بازهم باید منتظر ماند و برای او دعا کرد.

هاشمیان: اگر وضعیت ریه‌های بیمار بهبود پیدا کند سایر بخش‌های بدن نیز بهبود پیدا می‌کنند

محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان گفت : وضعیت جسمانی این پیشکسوت فوتبال کشورمان که از دو روز قبل به یکباره وخیم شده بود از ظهر امروز وخیم تر و نگران کننده شده است. وضعیت انصاریان به هیچ وجه پایدار نیست و روزهای سختی را می گذراند. 

وی ادامه داد: وضعیت ریه های انصاریان به شدت بد است و تمام سیستم تنفسی درگیر شده است. انصاریان در بخش مراقبت های ویژه بوده و با استفاده از سیستم تنفس مصنوعی تحت کنترل است. میزان ادامه دار بودن این شرایط بستگی به وضعیت بیمار دارد.

وی در پایان گفت:‌ اگر وضعیت ریه های بیمار بهبود پیدا کند سایر بخش های بدن نیز بهبود پیدا می کنند. در صورتیکه سطح هوشیاری او خیلی پایین بیاید ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

حرف های بغض آلود مادر علی انصاریان و التماس دعا از مردم

امروز (15 بهمن) مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) مادر علی انصاریان در گفت و گویی از مردم عزیز ایران خواست برای او دعا کنند.

مادر انصاریان گفت: دیشب خواب دیدم که علی می گفت مردم برایم دعا کنند. امروز ولادت حضرت زهرا (س) است و از تمام مردم ایران می خواهم برای پسرم دعا کنند. 

 

 

وضعیت علی انصاریان نه بهتر شده نه بدتر

حامد اژدری، داماد خانواده انصاریان درباره آخرین وضعیت علی گفت: وضعیت علی انصاریان مثل 24 ساعت گذشته است؛ نه بهتر شده و نه بدتر. وقتی شایعاتی که می‌سازند را می‌شنویم، زانوهایمان خالی می‌شود.

استفاده از دستگاهی ویژه جدید ترین اقدام پزشکان

شب گذشته یک دستگاه مجهز از بیمارستان مسیح دانشوری به این بیمارستان منتقل شد و به نظر می رسد این آخرین اقدام پزشکان معالج انصاریان برای بهبود وضعیت وی باشد.

شب گذشته هم پس از استفاده از این دستگاه و البته یک آمپول ویژه میزان ضربان قلب انصاریان تا حدی کاهش و البته اکسیژن خونش بالاتر رفته  اما باز هم شرایط پیشکسوت فوتبال ایران در حالت ناپایداری است.

حال انصاریان همچنان ناپایدار و نگران کننده است/ ریه‌های انصاریان ۱۰۰ درصد درگیر شده است

هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان درباره آخرین وضعیت او گفت: وضعیت جسمانی علی انصاریان از دو شب قبل وخیم تر شده است.  پیشرفت بیماری این پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنان ناپایدار و نگران کننده است.  

وی ادامه داد:‌ همانند روز‌های قبل در حال دارو درمانی و استفاده از درمان‌های کلاسیک ریوی برای درمان این پیشکسوت فوتبال هستیم. انصاریان دچار زجر تنفسی شده و در حال‌ای آر دی اس هستیم.  

هاشمیان گفت:‌ در حال استفاده از تهویه غیر تهاجمی برای بهبود وضعیت علی انصاریان هستیم وامیدواریم.  ۱۰۰ درصد ریه‌های انصاریان درگیر ویروس شده است. سطح اکسیژن خون انصاریان مدام در حال تغییر است.

پست کاپیتان استقلال برای علی انصاریان

 

پست وریا غفوری برای علی انصاریان

 

رشید مظاهری و آرزوی سلامتی برای علی انصاریان

خدایا هیچ پدرومادری را با فرزندش امتحان نکن؛ خیلی سخته...علی انصاریان را به مادرش ببخش...

 

پست رشید مظاهری برای علی انصاریان

 

نکیسا: از دکتر هاشمیان درخواست کردم واقعیت را به من بگوید

نیما نکیسا دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی که از کارکنان فعلی بیمارستان مسیح دانشوری است، بامداد چهارشنبه 15 بهمن در بیمارستان فرهیختگان محل بستری علی انصاریان حاضر شد و گفت: من امشب به بیمارستان آمدم و از دکتر هاشمیان خواستم واقعیت را به من بگوید. واقعیت اینکه انصاریان دوشنبه حالش از من و شما هم بهتر بود اما چند روزی است که او درگیر ویروس دیگری شده که بسیار آزاردهنده بوده است. در این چند ساعت هم که برخی شرایط متفاوت شده به این خاطر است که بدن او در حال جنگیدن با ویروس است و پزشکان نیز در حال کنترل هستند.

او در ادامه افزود: من الان دیدم که چشم های دکتر هاشمیان کاسه خون شده و تمام همکارانشان با دل و جان خدمت می کنند.  خداراشکر تا الان شرایط بهتر است و ان شالله خداوند شفاعت کنند و علی را به ما و مادرش برگرداند.

نکیسا درباره مرحوم مهرداد میناوند نیز گفت:  مهرداد عزیز دل همه ما که رفتنش غم سنگینی روی دل هایمان گذاشت سال ها کورتن و داروی فشار مصرف می کرد و نتوانست برابر شرایط دوام بیاورد.

 

پزشک بیمارستان فرهیختگان: نشر شایعات دور از شان انسانیت است

یکی از پزشکان بیمارستان فرهیختگان نیز درباره آخرین شرایط علی انصاریان گفت: واقعیت این است که انصاریان از صبح بدتر نشده و تمام تلاش ها برای او در حال انجام است. او ساعاتی شرایطش بهتر شد اما نوساناتی داشت.

او در ادامه صحبت های خود گفت: شب گذشته انصاریان در شرایط خیلی بدی بود اما درحال حاضر طبق پروتکل های استاندارد درمانی عمل می شود و دکتر هاشمیان نیز با وجود اینکه استاد ما هستند از تمام افرادی که می توانند کمک کنند مشورت می گیرد. هرکسی که احتمال می دادند می تواند کمک کند حضوری یا تلفنی همراه تیم بود. این را بگویم که همه اقدامات انجام شده اما نهایتا باید منتظر خواست خدا بود و عزیزان دعا کنند.

او در پایان با درخواستی مبنی برعدم تجمع جلوی بیمارستان، گفت: متاسفانه در محل بیمارستان افرادی جمع شدند که سروصدا ایجاد شده اما از همه می خواهم تجمع نکنند چرا که حضورشان اصلا کمکی نمی کند. آن ها در منزل هم می توانند دعا کنند. نکته دیگر این است که دوستان تصور کنند خدایی ناکرده عزیز خودشان در چنین وضعیتی قرار دارد و از نشر شایعات دروغین و اخبار نگران کننده که از دور از شان انسانیت است، اجتناب کنند. ما امیدواریم که در روز پیش رو اخبار خوشی را بدهیم.

در نیمه شب چهارشنبه 15 بهمن دکتر شادلو و غلامرضایی درباره آخرین وضعیت انصاریان اظهار نظر کردند.

دکتر شادلو از پزشکان بیمارستان فرهیختگان درباره اینکه آیا امیدی به بهبود علی انصاریان وجود دارد یا خیرگفت: ما موارد زیادی را در کشور داشتیم که مدت طولانی با درصد پایین اکسیژن طی کردند اما با یک معجزه سرپا شدند. نمونه آن هم پرستار یزدی بود که ماه ها با اکسیژن پایین سپری کرد. او میزان اکسیژن خونش از انصاریان بسیار پایین تر اما خوشبختانه امروز صحیح و سالم به زندگی ادامه می دهد. مطمئن باشید ما امیدواریم که اگر نداشتیم تا این ساعت شب بیدار نمی ماندیم.

دکتر غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان نیز در ادامه گفت: تیم پزشکی و تجهیزات کامل است و امیدوارم خداوند شفای عاجل عنایت کنند. آقای انصاریان حالت بحرانی دارند اما توکل ما به خداست.

او ادامه داد: همه ما منتظر هستیم و از او مراقبت می کنیم. با توجه به شرایط همه همکاران حاضر هستند و کنار او هستیم. از مردم هم می خواهیم او را دعا کنند.

 

سه شنبه 14 بهمن

 پزشک علی انصاریان در آخرین جزییات از وضعیت او گفت: بیماری کووید 19 شدت بسیاری در ایشان داشت، سی تی اسکن ایشان نواحی قائده ریه را در بر گرفته بود در سمت راست ریه ایشان فیبروز تشکیل شده بود و ایشان به بیمارستان فرهیختگن مراجعه می کنند و در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند.

وی ادامه داد: شب گذشته حدود ساعت 8 ایشان دچار تنگی نفس فزاینده و افت اکسیژن رسانی خون و افزایش تعداد تنفس می‌شوند.راهی هم جز اقدام تهاجمی برای ایشان و وصل کردن به دستگاه تهویه مکانیکی وجود نداشت، عکس های ریه ای که بلافاصله از ایشان گرفته شد، جالب نبود. امروز عکس ها از دیشب بهتر است اما شرایط کمی پیچیده است.

پزشک انصاریان گفت: داروهایی که برای دیگر بیماران کرونایی در ایران استفاده می شود، برای ایشان هم استفاده شده است، داروها، فشار خون را افزایش می دهند و امیدواریم نقایصی در دیگر ارکان ها اتفاق نیفتد. اگر اکسیژن رسانی بالا بیاید، وضعیت خوب است در غیر این صورت وضعیت بسیار خطرناک خواهد شد.  ایشان افزایش ضربان قلب داشتند و از دیشب شدت بیشتری گرفته است اما خدا را شکر آمبولی ریه نداشتند.

گروه ورزشی جی پلاس از مردم عزیز کشورمان درخواست می کند برای علی انصاریان دعا کنند.

 

حضور برخی هنرمندان مقابل بیمارستان فرهیختگان

 

 نسرین مقانلو، میرطاهر مظلومی و برخی پرسپولیسی ها از جمله جعفر سمیعی، نیکبخت واحدی و ابراهیم شکوری در جلوی بیمارستان فرهیختگان حاضر شدند.

 

حضور برخی هنرمندان مقابل بیمارستان فرهیختگان

 

 

دعای علی دایی برای انصاریان

دایی با ارسال پستی در اینستاگرام نوشت:‌ دعا کنیم علی انصاریان هرچه زودتر از این بیماری طاقت فرسا نجات پیدا کند، خدا علی را برای ما و مادرش حفظ کند.

 

واکنش علی دایی به وخیم شدن حال انصاریان

 

پست احساسی احسان علیخانی برای علی انصاریان؛ خدایا معجزه کن+ویدیو

 

 احسان علیخانی با انتشار این ویدیویی احساسی از مردم خواست برای پیشکسوت سرخابی‌ها دعا کنند. 

وی نوشت: خدایا به دل مادر علی رحم کن 

خدا جونم ، معجزه کن براش 

علی ، داداش ، طاقت بیار 

خدایا ..

 

 

واکنش گل محمدی به وخیم شدن حال علی انصاریان

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس با ارسال پستی در اینستاگرام به وخیم شدن حال علی انصاریان واکنش نشان داد و نوشت:‌ خدایا قسمت می دهم به دل شکسته مادرش علی را به ما برگردان.

 

 

واکنش گل محمدی به وخیم شدن حال انصاریان

 

 

 

اشک‌های غم انگیز داماد خانواده انصاریان: فقط یک معجزه علی را به آغوش مادرش ‌برمی‌گرداند!

 

داماد خانواده انصاریان در گفت و گویی رادیویی از آخرین وضعیت علی انصاریان می گوید : از بعدازظهر روز گذشته حال علی بد شد و سطح اکسیژن او پایین آمد و به خواسته پزشکان به کما رفت و متاسفانه طبق گفته پزشکان امیدمان برای بازگرداندن علی خیلی کم است . 

وی ادامه داد: همانطور که تقدیر است مطمنم معجزه هم است و از مردم عزیز خواهش می کنم برای علی دعا کنند.

حامد اژدری ادامه داد: برای خروج علی از حالت کما  باید سطح اکسیژن او به 90 برسد که در حال حاضر روی 30 است.

وی با صدایی لرزان ادامه داد: پزشکان عنوان کردند در این وضیعت بیشتر از دو سه ساعت دوام نمی آورد. به مردم عزیز عاجزانه التماس می کنم برای علی دعا کنند تا خداوند او را به آغوش مادرش برگرداند.

 

حضور علی کریمی و جمعی از پرسپولیسی ها در بیمارستان فرهیختگان

علی کریمی، جواد کاظمیان، بهنام ابوالقاسم پور، ابراهیم شکوری و... از جمله پرسپولیسی هایی هستند که همین حالا در بیمارستان حضور دارند و پیگیر وضعیت علی انصاریان هستند.

 

 

حضور علی پروین و منصوریان در بیمارستان فرهیختگان

علی پروین و علی منصوریان جهت پیگیری از آخرین وضعیت علی انصاریان در بیمارستان فرهیختگان حاضر شدند.

 

 

 

 

اینستاگرام حاج شیخ حسین انصاریان و دعا برای شفای برادرزاده‌اش علی انصاریان

 

 

اینستاگرام حاج شیخ حسین انصاریان و دعا برای شفای برادرزاده‌اش علی انصاریان

 

 

پست جالب صمد نیکخواه بهرامی برای علی انصاریان

 

صمد نیکخواه بهرامی ، بازیکن تیم ملی بسکتبال با ارسال پستی در اینستاگرام خطاب به علی انصاریان نوشت: "آقای انصاریان شما آنقدر ما را خنداندی که حق نداری ناراحتمان کنی. منتظرت هستیم".

 

پست جالب صمد نیکخواه بهرامی برای علی انصاریان

 

استوری فرهاد مجیدی برای علی انصاریان

 

استوری فرهاد مجیدی برای علی انصاریان

 

استوری علیرضا نیکبخت برای علی انصاریان

 

پست علیرضا نیکبخت برای علی انصاریان

 

درخواست سازمان بسیج ورزشکاران از مردم برای دعا برای شفای علی انصاریان

 

 سازمان بسیج ورزشکاران با صدور پیامی از تمامی مردم مؤمن ایران اسلامی خواست برای شفای حال تمام بیماران کرونایی مخصوصا علی انصاریان دست به دعا بردارند.

 در متن این پیام آمده است:

یا من اسمه دوا و ذکره شفا

متاسفانه این روزها خبرهای ناگواری از جامعه ورزش به گوش می‌رسد و پس از درگذشت مهرداد میناوند، حالا علی انصاریان ورزشکار خوب، ارزشی و خانواده دوست کشورمان به شدت درگیر مبارزه با ویروس منحوس کروناست.

همه ما عاجزانه از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنیم ، تمام بیماران کرونایی ایران اسلامی و بخصوص علی انصاریان،که هم ورزشکار قهرمان ایران عزیزمان است هم هیئتی و امام حسینی ، بر بیماری خود چیره شوند تا بار دیگر او را در آغوش گرم مادر مومنه‌اش ببینیم و جامعه ورزش ما غم از دست دادن عزیز دیگری را به خود نبیند.

از تمام مردم شریف، غیور و مومن کشورمان که بارها نشان دادند دعای خیرشان بدرقه راه ملی‌پوشان‌مان در تمام عرصه‌های ورزشی بوده است، نیز درخواست می‌کنیم تا بار دیگر دست به دعا بردارند و شفای عاجل علی انصاریان را از خداوند متعال بخواهند.

 

علی کریمی: حال انصاریان اندکی بهتر شده؛ دعا کنید

علی کریمی، همبازی سابق انصاریان هم جزو کسانی است که از صبح امروز در بیمارستان فرهیختگان حضور دارد و جویای احوال دوست و همبازی سابق خود است. او در مواجهه با جمع هوادارانی که نگران انصاریان هستند و مقابل بیمارستان شرایط انصاریان را دنبال می کنند از بهبودی نسبی حال انصاریان خبر داد و گفت سطح اکسیژن خون انصاریان به 70، 80 درصد رسیده است.

 

 
 

این خبر در حالی است که صبح امروز داماد خانواده انصاریان از افت اکسیژن خون انصاریان به 30 درصد افت کرده است که نگرانی خانواده و دوستان او را به دنبال داشته است.

 

تجمع مردم مقابل بیمارستان و قرائت دعا برای بهبودی انصاریان

برخی از علاقه مندان به انصاریان در کنار برخی از ورزشکاران و هنرمندان عرصه تلویزیون و سینما مقابل بیمارستان تجمع کرده‌اند و برای وی طلب دعای شفا کردند.

 

 

هاشمیان: وضعیت انصاریان ناپیدار و وخیم است

محمدرضا هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان درباره وضعیت جسمانی این فوتبالیست اظهار کرد: وضعیت جسمانی انصاریان همچنان ناپایدار و وخیم است. سطح اکسیژن خون انصاریان در برخی از ساعات امروز به ۷۰ و ۸۰ رسیده، ولی این وضعیت مدام تغییر پیدا می‌کند و در برخی ساعات هم به ۳۰ کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در برابر این تغییرات نمی‌توان گفت که وضعیت انصاریان رو به بهبودی است. هنوز در حال انجام تهویه غیر تهاجمی هستیم و این پیشکسوت فوتبال به دستگاه ونتیلاتور وصل است.

معاون بیمارستان فرهیختگان: وضعیت انصاریان بسیار بحرانی است

دکتر میرزایی، معاون اجرایی بیمارستان فرهیختگان درباره وضعیت علی انصاریان که در این بیمارستان بستری است گفت: وضعیت انصاریان بسیار بحرانی است. سطح اکسیژن خون انصاریان بین ۵۰ تا ۶۰ درصد است.

او خاطرنشان کرد: با درخواست دکتر هاشمیان (پزشک معالج انصاریان) تجهیزاتی را برای بهبود شرایط او به بیمارستان آورده اند.

پست جالب سردار آزمون برای انصاریان

سردار آزمون هم با انتشار یک استوری خطاب به انصاریان نوشت: با چشمانی پر از اشک می نویسم... تو بچه جنوب تهرانی من رفیق زیادی تو جنوب تهران دارم که هیچ موقع کم نمیارن. تو که دیگه سردسته رفیقامی، پاشو من بهت ایمان دارم. می خوام دوباره بهم بگی بهترین فوتبالیستم، میخوام بهم روحیه بدی، من دوست دارم از ته قلبمم دوستت دارم. منتظرم که پاشی... یا حق.

  • منوچهر ارسالی در

    خدا شفا بده 🤲

  • Soheil meier ارسالی در

    این دنیا دیگه به درد نمیخوره😔

  • تینا ارسالی در

    انشالله خدا خودش آقای انصاریان وهمهٔ بیماران رو شفا میده آمین 🙏

  • سام ارسالی در

    خدا کمکش کنه ، آرزوی سلامتی برای ایشان و تمامی مریض ها دارم خدا به حق دعاهای مادر پیرش شفاهش بده ،انشاالله

  • اعظمی ارسالی در

    منم کروناگرفتم منم سختی کشیدم الان برای علی اشک میریزم

  • ❤💙 به عشق علی جون انصاریان💙❤ ارسالی در

    علی جون انصاریان باید برگردی به آغوش مادر بزرگ وار ‌و دوست داشتنیت 💙❤ حق نداری بعد ۴۰ سال خندوندن و خنده روی لب ما آووردن بری ❤💙 باید برگردی عشقی به ولاه عشقی 💙❤ انشالله زودتر شفا پیدا میکنی و از همینجا برات کلی دعا و انرژی میفزستیم و میفرستم ❤💙 خدایا علی رو به ما برگردون 💙❤❤💙

  • sfhtvhihkd ارسالی در

    ای خدا منم میخوام برم بیمارستان دعا کنم من یک دختر11ساله هستم وهرشب قبل خوابم برای انصاریان دعا میکنم5بار صلوات می فرستم واز خدا میخوام که این عزیز را به وطنش برگرداندبخاطر مادرش فقط فقط بخاطر مادرش

  • سینا ارسالی در

    من وقتی این خبر را شنیدم خیلی ناراحت شدم امیدوارم علی جان خیلی زود شفا پیدا کنه

  • فرزانه ارسالی در

    خدا همه مریضارو شفا بده

  • اهورا ارسالی در

    روحش شاد

  • طاها ارسالی در

    خدابیامرزدش وبه بازماندگان صبر دهد الخصوص مادرش

  • ناشناس ارسالی در

    وای خدای من مادرش وای خدا صبر بده ما اینهمه غمگین و ناراحت وای مادرش چقدر دلمون گرفت با این خبر

دیدگاه تان را بنویسید