شوک دوباره به جامعه ورزش؛

علی انصاریان از دنیا رفت+ علت فوت

امروز (15 بهمن) علی انصاریان در اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی انصاریان ؛ پیشکسوت پرسپولیس که از چند هفته گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود . از روز دوشنبه سطح اکسیژن خونش به شدت پایین آمد و به خواب مصنوعی فرو رفت و تلاش پزشکان در این روزهای اخیر بی نتیجه ماند و انصاریان امروز ( 15بهمن) فوت کرد.

علی انصاریان در ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد.

انصاریان فوتبال خود را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت. در سال ۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان، از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم بازی نکرد. وی سابقه بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین و گسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

انصاریان پس از خداحافظی از دنیای فوتبال به دنیای موسیقی روی آورد و در خرداد ۱۳۹۰ آهنگی به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد که بعد از آن خوانندگی را ادامه نداد.

انصاریان پس از موسیقی به عرصه بازیگری وارد شد و در فیلم های رمانتیسم عماد و طوبا، کلوپ همسران ،‌اژدر، حس خوب زندگی ، دو روز تا ماندن، حکم تیر، شروع یک پایان، کلاف و پاداش سکوت به ایفای نقش پرداخت.

گروه ورزشی جی پلاس این ضایعه بزرگ را به جامعه بزرگ فوتبال، ورزشکاران و دوستداران علی انصاریان تسلیت می گوید.

دیدگاه تان را بنویسید