داورزنی: تعطیلی لیگ ملت ها به نفع والیبال دنیا نبود/ نگران آمدن آلکنو نباشید

رئیس فدراسیون والیبال گفت: فکر می کنم با توجه به شرایط عمومی دنیا بهترین تصمیمی بود که گرفته شد و اقدام ارزشمندی است. چون تعطیلی لیگ با توجه به برگزاری قطعی المپیک به نفع والیبال دنیا نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد رضا داورزنی در مورد تعیین تکلیف میزبانی لیگ ملت های والیبال بیان کرد: جلسه شورای لیگ ملت های والیبال را با فدراسیون جهانی داشتیم و قرار بر این شد که به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا در جهان، لیگ ملت ها به صورت متمرکز برگزار شود. در واقع ۱۶ کشور با دادن تست کرونا در یک جا جمع شوند و ۱۵ مسابقه خود را انجام دهند که فکر می کنم ۴۰ روز زمان می برد.

او افزود: پس از آن پنج تیم راه یافته به فینال و میزبان مشخص می شوند و ادامه مسابقات انجام می شود. قرار است تا آخر ماه فوریه شکل برگزاری مسابقات و میزبان تعیین شوند. حتی ما یک پیام دادیم که در صورت فراهم بودن شرایط  آمادگی داریم، میزبان شویم. فدراسیون جهانی بر اساس شرایط عمومی کشورها از لحاظ شیوع ویروس کرونا، دسترسی و دیگر مسائل، میزبان را مشخص می کند.

داورزنی با رضایت از متمرکز برگزار شدن لیگ ملت های والیبال تاکید کرد: فکر می کنم با توجه به شرایط عمومی دنیا بهترین تصمیمی بود که گرفته شد و اقدام ارزشمندی است. چون تعطیلی لیگ با توجه به برگزاری قطعی المپیک به نفع والیبال دنیا نیست. از طرفی  بهترین زمان برای آماده سازی تیم ایران،  لیگ ملت های والیبال است. 

رییس فدراسیون والیبال در مود زمان آغاز اردوی تیم ملی والیبال گفت: هفت فروردین اردوهای ما شروع می شوند. توافق ما با آقای الکنو این بود که لیگ روسیه که ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) تمام می‌شود او ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) تهران باشد.

او افزود: من مطالبی دیدم که عنوان شده بود فدراسیون پیش بینی نکرده که ممکن است روسیه به سوپر جام اروپا برود در حالی که پیش بینی کردیم و دوستان نباید نگران باشند. در این صورت اردویی را با آلکنو در ایران خواهیم داشت و سپس تیم ما با آقای الکنو به کازان می رود و بقیه اردوها  آنجا برگزار می شوند. در نهایت تیم  از همانجا عازم لیگ ملت های والیبال خواهد شد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید