واکنش عباس فروتن به جریمه ۳۵ درصدی در گفت و گو با جی پلاس؛

کشتی گیر تیم استقلال: گفتند در فینال مسابقه بدهید حالا جریمه کردند/ مشکل حل نشود قانونی پیگیری می کنم/ به جای سکه، 2 میلیون به ما دادند

کشتی گیرآزادکار تیم استقلال گفت: باشگاه و کادر فنی تیم به ما گفتند در فینال لیگ برتر مسابقه بدهید بعد که شرکت کردیم جریمه شدیم.

لینک کوتاه کپی شد

عباس فروتن کشتی گیرآزادکار تیم استقلال در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس، در خصوص کسر 35 درصد از قرارداد خود توسط باشگاه به دلیل حضور در فینال لیگ برتر اظهار کرد: باشگاه، سرمربی و مربی هر چیزی که خواست من به دستوراتشان عمل کردم؛ گفتند روز فینال 6 کشتی گیر مسابقه بدهند که اسم من جزو آن‌ها بود؛ بعد که مسابقه دادیم گفتند نباید کشتی می‌گرفتید. حالا نمی‌دانم به چه دلیل جریمه شده‌ام.

او افزود: با هادی حبیبی مربی تیم صحبت کردم گفت با مسئولان باشگاه تماس می‌گیرم و حتما پیگیری می‌کنم ؛ فعلا منتظر خبر او هستم. اگر درست شد که چه بهتر غیر از این باشد از طریق قانون پیگیری می‌کنیم. از حقمان نمی‌توانیم بگذریم. من خارج از دستور کاری نکردم ؛ هر چیزی که سرمربی و مربی خواستند را انجام دادم.

آزاد کار بابلی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات کشتی تصریح کرد: در حال انجام تمرینات در اوج کرونا هستیم و این موضوع  شرایط را سخت می‌کند اما می‌خواهم خودم را به مسابقات تیم ملی که در پیش است برسانم. این همه کشتی گرفتیم و پاداش ما را به جای سکه 2 میلیون پرداخت کردند درصورتی که ارزش سکه خیلی بیشتر بود. ما هیچ چشم داشتی به پاداش نداریم و تنها امید ما قرارداد لیگ است که آن هم 35 درصدش را کم کردند. قرارداد من کلا 90 میلیون تومان است؛ مگر این مبلغ چقدر است که 35 درصد از آن هم کسر کردند؟ این پول را برای همین کشتی هزینه می‌کنیم اما باید پولی دستمان باشد که بتوانیم خرج مکمل، غذا، باشگاه و رفت و آمدمان  کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی جی پلاس، در فینال لیگ برتر کشتی میان تیم‌های استقلال و بازار بزرگ ایران حواشی زیادی پیش آمد. باشگاه استقلال به دلیل اعتراض به عدم اعزام امیرمحمد یزدانی به مسابقات صربستان و غیبت تعدادی از کشتی گیران خود در مرحله نهایی تصمیم به حضور در فینال با 6 کشتی گیر را داشت که این موضوع با پا درمیانی رییس فدراسیون حل شد اما بعد از چند روز احمد مددی مدیر عامل استقلال 35 درصد از قرارداد 7 کشتی گیر و 2 کادر فنی که در لیگ حضور پیدا کردند را کسر کرد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید