جی پلاس

میلیچ در آستانه جدایی از استقلال /عکس

بازیکن کروات استقلال خبری مربوط به جدایی از این تیم را بازنشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس،  حدود 2 هفته از قهر هروویه میلیچ با استقلال می گذرد و اخبار ضدونقیض درخصوص جدایی یا ادامه همکاری او منتشر می شود. در روزهای گذشته اعلام شد که میلیچ به دنبال تمدید قرارداد با استقلال است تا خیالش از خیلی جهات راحت شود و مطمئن شود که به واسطه حضور در استقلال دستمزد خوبی نصیبش خواهد شد!

درواقع میلیچ که سن بالایی دارد و به نظر نمی رسد تیمی جز استقلال پیشنهاد بالایی به او بدهد به دنبال این است که به هرشکلی که هست در استقلال بماند و دستمزد خوبی را بگیرد.

ساعاتی پیش خبری با این مضمون در خصوص میلیچ منتشر شد که در تماس او با باشگاه مسئولان استقلال اعلام کردند که برای مذاکرات به تهران بیاید و بعد درباره تمدید قرارداد و پیشنهاد تازه باهم صحبت کنند. این درحالی است که میلیچ می خواهد اول باشگاه پیشنهادش را بدهد و اگر مورد نظرش بود به ایران برگردد.

اگر مذاکرات باشگاه استقلال و میلیچ به نتیجه نرسد آن زمان شرایط برای شکایت بازیکن کروات از باشگاه به فیفا مهیا می شود و پرونده جدیدی برای استقلال باز می شود!

 خبر این مذاکره بعد از دقایقی خبر تکذیب شد اما حالا میلیچ با بازنشر این خبر آن را تایید کرد. او پستی که در این باره منتشر شده بود را لایک و در استوری خود قرار داد و نوشت: درست است!

 

photo_2021-01-24_22-35-55

 

دیدگاه تان را بنویسید