جی پلاس

انتشار شبانه ویدیوی توهین و فحاشی مهدی رسول پناه به گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس +متن فایل

ویدیویی دیگر از مهدی رسول پناه سرپرست سابق مدیرعاملی پرسپولیس که این روزها در هیات مدیر تیم حضور دارد، منتشر شد که حاوی الفاظ رکیک و غیراخلاقی است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، قبل از استعفای مهدی رسول پناه از سمت سرپرستی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس فایل های تصویری از او منتشر شد که در آن به بازیکنان و سرمربی تیم فحاشی می کند و الفاظ زشت و نامناسبی را به زبان می آورد. این اتفاق انتقادات زیادی را به همراه داشت ضمن اینکه بسیاری از آن شوکه هم بودند.

در روزهای اخیر و بعد از دربی 94 یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از این مسابقه باردیگر درباره علت حضور رسول پناه در هیات مدیره خطاب به وزیر ورزش انتقاد کرد و خواستار برکناری و رفتن رسول پناه شد.

گل محمدی که جدایی تمام بازیکنانش را نتیجه کار رسول پناه می داند بارها تاکید که حضور شخص او به تیم آسیب می زند و حتی بعد از جدال با استقلال گفت: رسول پناه هنوز در پرسپولیس مانده و به ریش ما می خندد!

کریم باقری هم ساعاتی پیش در مصاحبه ای که با یکی از خبرگزاری ها انجام داده بود خواستار رفتن رسول پناه شد و گفت: با رفتن او هیچ مشکلی پیش نمی آید و ایرادی ندارد.

در این میان باشگاه پرسپولیس حمایت خود را از یحیی گل محمدی که گفته می شد از تیم قهر کرده و در تمرینات غیبت داشته، اعلام کرد. در این بین بسیاری از پرسپولیسی ها از جمله داود فنایی نیز از گل محمدی حمایت کردند.

اما مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزشدر اظهار نظری صحبت های گل محمدی را ناشی از فشار بعد از بازی دانست و به نوعی فهماند که رسول پناه رفتنی نیست.

حالا در بامداد 25 دی فایل تصویری جدیدی از مهدی رسول پناه منتشر شده که حاوی نکات جدیدی است.

این ویدیو که به مانند دیگر فایل ها به دلیل استفاده مهدی رسول پناه از الفاظ نامناسب و فحاشی قابلیت انتشار ندارد، صحبت های این شخص راعلیه گل محمدی، علی علیپور، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند نشان می دهد.

او بیرانوند را در میان سه بازیکنان باندباز پرسپولیس به شمار می آورد که از نظر او پرسپولیس شانس آورد که این باند متلاشی شد!

سرپرست پیشین مدیرعاملی پرسپولیس همچنان مدعی است که باشگاه العربی قطر مهدی ترابی را اشتباه خریده و اعلام کردند او را نمی خواهد (در مقطع زمانی که ویدیوی ضبط شده است). در این باره نیز مهدی ترابی خواستار حضور در پست دفاع شده تا فقط آبرویش نرود.

او هم چنین مدعی شد که علیپور به خاطر تعویض به گل محمدی فحاشی کرده و در ادامه رسول پناه نیز الفاظ زشتی را علیه علیپور به کار می برد.

مباحث دیگری نیز در ویدیو وجود دارد اما انتشار آن ها خلاف اخلاق و آداب است.

پیش از این و زمانی که فایل توهین به شجاع خلیل زاده و مردم مازندران منتشر شد رسول پناه در این باره عذرخواهی کرد و با این کار صحت ویدیو را تایید کرد. هرچند با توجه به اینکه چهره رسول پناه کاملا مشخص و حضورش در این ویدیو و الفاظی که به کار می برد تایید شده است.

باید دید واکنش شخص رسول پناه و وزارت ورزش در خصوص این ویدیوی جدید چیست. او به خاطر فایل های گذشته هیچ گاه مورد سرزنش قرار نگرفت و هیچ پاسخی هم نداد اما باید دید سرانجام فایل های سریالی او چه می شود.

دیدگاه تان را بنویسید