پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با جی پلاس؛

انصاریان: فحاشی رسول پناه جای پیگرد قانونی دارد/ به خاطر لجبازی به استقلال رفتم

پیشکسوت پرسپولیس می گوید مهدی رسول پناه اظهاراتی را بیان کرده که می تواند شکایت اشخاص مختلف را به دنبال داشته باشد اما همین که بدون دردسر از مدیریت پرسپولیس کنار رفته جای شکر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ روزهای بحرانی پرسپولیس تا امروز ادامه پیدا کرده و در نهایت روز گذشته شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری به ترتیب به الریان و استقلال ملحق شدند و در ادامه سریال مصاحبه‌ های لو رفته از مدیرعامل باشگاه، مهدی رسول پناه مجبور به کناره گیری از مدیریت این تیم شد. به این اتفاق، کناره گیری رغبتی، عضو دیگری از هیات مدیره باشگاه را هم اضافه شده است.

با این وجود سوالات زیادی برای اذهان عمومی پیش آمده که چند درصد از اظهارات رسول پناه صحت داشته؟ آیا به گفته رسول پناه، در روند جذب بازیکنان این تیم، دلالی شده و آیا در داخل تیم برخی بازیکنان برای خود باند تشکیل داده بودند؟ هر چه هست، پرسپولیس در حال حاضر در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.

در حال حاضر پرسپولیسی ها به هر طریق ممکن بشار رسن را حفظ کردند و در تلاش برای پرداخت مطالبات برانکو هستند تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالات خود، در برخی از خطوط، تیم خود را تقویت کنند تا با وجود تمام مشکلات و بحران‌ های ریز و درشت در روزهای گذشته، فصل جدید را با قدرت شروع کنند.

علی انصاریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره وضعیت پرسپولیس و کناره گیری مهدی رسول پناه از مدیریت این باشگاه گفت: تنها راه ممکن برای رسول پناه همین کار بود. او مطالبی را بیان کرده که همراه با فحاشی و توهین به برخی از اشخاص بود و حتی جای پیگیری قانونی هم دارد اما همین که بدون مشکل و دردسر از سمتش کناره گیری کرده، جای شکرش باقی است. به نظرم اگر صحبت هایش در مواقعی هم صحت داشت، با این حرف‌ ها فقط خودش را زیر سوال برد.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه شفاف‌سازی هم راه و رسم خود را دارد گفت: آنچه از ویدیوهای منتشر شده مشخص بود، رسول پناه می خواست به طور خصوصی برخی مسائل را برای هواداران بیان کند که آن‌ها هم حرف های او را منتشر کردند. در این ویدیو ها مشخص بود که او بزرگ نمایی کرده است. متعجبم که چرا اینطور صحبت کرده است تا باعث خنده مردم شود؟

او با بیان اینکه هیچ چیزی بزرگتر از پرسپولیس نیست اظهار کرد: در این سال‌ها برای رفتن و آمدن افراد مختلفی جنجال شده است. هواداران به خاطر جدایی چند بازیکن عصبی شدند اما یادمان باشد که فقط نام پرسپولیس باقی مانده است. من برای محمد نادری، شجاع خلیل زاده و ... آرزوی موفقیت دارم. بالاخره آن ها تصمیم گرفتند در جای دیگری به فوتبالشان ادامه دهند و نتوانستند با پرسپولیس که در شرف قهرمانی در آسیا است ادامه دهند. به همین دلیل از کسی دلخور نیستم و برای پرسپولیس و بازیکنان و کادرفنی اش آرزوی موفقیت دارم.

انصاریان درباره وضعیت کنونی پرسپولیس گفت: من هم می دانم که بازیکنانی که از تیم جدا شدند، مهره های تاثیرگذاری بودند اما چاره ای نیست. باید به سرعت از این مرحله عبور کنیم و با درایت گل محمدی، جانشین های خوبی را بیابیم. در حال حاضر پرسپولیس تشنه آرامش است و کادرفنی همین را می خواهد تا با صبر و حوصله نقاط ضعف تیم را قبل از شروع لیگ برتر و بسته شدن نقل و انتقالات را از بین ببرد.

مدافع سابق پرسپولیس با اشاره به مشکلات مالی این تیم که باعث دلخوری برخی از بازیکنان شده گفت: باید ببینیم وزارت ورزش چه کسانی را برای مدیریت این تیم در نظر گرفته است. امیدوارم گزینه جدید اندکی فوتبالی تر و مدیرتر باشد که باز هم تیم به این حال و روز نیفتد. این جمله تکراری است اما تا زمانی که تیم در اختیار دولت باشد و مدیران از راه درستی انتخاب نشوند، هر روز شاهد اعتراض هواداران خواهیم بود چرا که این وضعیت را در نتیجه انتخاب های وزارت ورزش می دانند.

او درباره رفتن محمد نادری به استقلال و ملحق شدن به راهی که او هم چندین سال قبل رفته بود گفت: من تجربه خوبی از انتقال به استقلال نداشتم چرا که از روی لجبازی این کار را انجام دادم ولی برای نادری آرزوی موفقیت می کنم. اگر چه استقلال رقیب ما است اما به شخصه هیچ گونه دلخوری از نادری ندارم. او بازیکن کم حاشیه ای در تیم بود اما فکر می کنم او هم در نتیجه اقدامات مدیریت باشگاه تصمیم به جدایی گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید