جی پلاس

اشک های ستاره شماره 10 و اضافه وزن داور؛ دو حاشیه دیده نشده دربی 94

مهاجم استقلال بعد از گلزنی در دقایق پایانی مسابقه برابر پرسپولیس اشک ریخت.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، در تمام نود و سه دربی برگزار شده حواشی متعددی رخ داده و دربی 94 نیز از این قاعده مستثنی نبود. کری خوانی سکوهای پرسپولیس مقابل محمد نادری، اعتراضات فکری به داور، خوش و بش عبدیان و شکوری، حضور تماشاگران مجوزدار در بازی بدون تماشاگر و ... از جمله این حواشی بودند .

اما در این میان دو اتفاق جالب توجه در دربی وجود داشت که کمتر مورد توجه قرار گرفت که یکی از آن ها به رضا کرمانشاهی داور اول مسابقه بر می گشت.

کرمانشاهی که به عنوان یکی از داوران خوب، سوت دربی 94 را به دست آورد، قضاوت بدی در دربی نداشت اما صحنه های مشکوکی وجود داشت که مورد اعتراض دو تیم قرار گرفت.

صرف نظر از نحوه قضاوت کرمانشاهی اما آن چه که به چشم آمد اضافه وزن این داور بود! در عکس ها و حتی در تصاویر تلویزیونی این موضوع کاملا مشخص بود. برای داوری که قاضی دربی می شود و جزو داوران بین المللی قرار دارد این میزان اضافه وزن قابل قبول نیست. آمادگی جسمانی و تناسب اندام نه فقط برای بازیکنان برای برای موفقیت داوران و پذیرفته شدن آن ها در آزمون های بدنی اهمیت زیادی دارد.

 

دربی 94- پرسپولیس - استقلال- رضا کرمانشاهی

دربی 94- پرسپولیس - استقلال- رضا کرمانشاهی

دربی 94- پرسپولیس - استقلال- رضا کرمانشاهی

 

اما موضوع دیگر به مهدی قایدی بازمی گردد؛ بازیکنی که عملکرد خوبی در بازی نداشت اما در یک صحنه با یک جای گیری مناسب به پرسپولیس ضربه زد و گل دوم و تساوی بخش استقلال را وارد دروازه حریف کرد.

او بعد از این اشک شوق ریخت چرا که از آن روزهای گل نزدن فاصله گرفته و مهم تر اینکه دوباره با گلزنی در دربی مانع شکست تیمش شد.

 

دربی 94- پرسپولیس - استقلال-مهدی قایدی

 

دربی 94- پرسپولیس - استقلال -مهدی قایدی

 

دربی 94- پرسپولیس - استقلال- مهدی قایدی

دیدگاه تان را بنویسید