جی پلاس

توافق مخفیانه مدیران پرسپولیس برای فروش بشار رسن!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از فروش بشار رسن اعلام کرد که این بازیکن و مسئولان تیم توافق مخفیانه ای انجام دادند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که هنوز از فروش بشار رسن هافبک عراقی این تیم ناراحت است با انتقاد دوباره از این موضوع گفت: من زیاد درباره این موضوع حرف زدم. او یک بازیکن مهم برای ما بود و از لحاظ بازی که ارائه می داد و حفظ توپ و تکنیکی که داشت گل ساز خوبی بود. واقعا پیدا کردن جایگزین او سخت است و این اتفاقی که افتاده هیچ گاه برای من قابل درک نیست.

او ادامه داد:  اینکه چرا این کار را کردند و بدون اجازه سرمربی بازیکن را فروختند نمی توانم درک کنم. اینکه باشگاهی بخواد بازیکن بخرد یا فروشد باید سرمربی بداند. اولین نکته ای که مهم است  اینکه سرمربی باید راضی باشد و تصمیم بگیرد اما در این کار من اصلا در جریان نبودم و اگر می دانستم جلوی این کار را می گرفتم اما متاسفانه توافق مخفیانه انجام دادند. با این کار شان و شخصیت باشگاه را زیر سوال بردند.بیانیه 15 بندی هم توضیحی برای کار بدشان بود اما باید پاسخگو هواداران باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اشتباه مهدی شیری در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام فوتبالیست های بزرگ دنیا به خصوص مدافعان ممکن است اشتباهات مرگباری انجام بدهند. شیری زحمت زیادی برای تیم کشیده و فشار و استرس بازی هم زیاد بود.

گل محمدی درخصوص اشتباه این بازیکن برابر نساجی نیز اظهار کرد: شاید فشاری که روی او بود در انجام آن اشتباه هم بی تاثیر نبود اما مهدی شیری بعد از فینال از تمام پرسپولیسی ها ناراحت تر بود.

دیدگاه تان را بنویسید