جی پلاس

پرسپولیس-اولسان؛ 29 آذر ساعت 15:30 / آشنایی با حریف کره ای سرخ پوشان برای فتح آسیا

تیم های پرسپولیس و اولسان کره جنوبی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را 29 آذر برگزار می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال اولسان کره جنوبی با برتری ۲ بر یک برابر ویسل کوبه ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و باید روز شنبه 29 آذر در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف پرسپولیس برود تا قهرمان این فصل مسابقات مشخص شود.

این دیدار ساعت 15:30 برگزار می شود.

 

اولسان کره جنوبی

تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی در دور گروهی رقابت ها در ابتدا برابر اف سی توکیو به میدان رفت و برابر این تیم به تساوی یک یک رسید.

در برگزاری متمرکز رقابت ها اولسان عملکرد قابل توجهی داشت و از پنج بازی خود 5 برد کسب کرد.

اولسان در هفته دوم به مصاف شانگهای رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. در این مسابقه "یون" دو گل و کیم یک گل برای تیم کره ای به ثمر رساندند. در پیروزی این تیم برابر پرس گلوری نیز "کیم" و "نگرائو" در لحظات پایانی گلزنی کردند و باعث شدند اولسان بازی یک بر صفر باخته را دو بر یک ببرد. در آغاز دور برگشت نیز اولسان بازهم با گل های "کیم" و "نگرائو" که این بار هم در دقایق پایانی به ثمر رساند 2 بر صفر گلوری استرالیا را از پیش رو برداشت. در مصاف این تیم برابر اف سی توکیو در دقیقه یک "ناگای" برای ژاپنی ها گلزنی کرد اما "یون بیت گارام" در دقایق 44 و 85 دو گل برای اولسان زد تا سه امتیاز دیگر نصیب تیم کره ای شود. در آخرین بازی دور گروهی شاگردان "کیم جو هون" برابر شانگهای با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید و با 5 برد، یک تساوی و 16 امتیازی به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شدند. "جیونگ"، "لی سانگ" و "جانس" (دوبار) برای اولسان گلزنی کردند.

ملبورن ویکتوری استرالیا رقیب مرحله یک هشتم نهایی اولسان بود که تیم کره ای بدون مشکل و زحمت با نتیجه 3 بر صفر حریفش را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. "جانسن" دو گل و "وون" یک گل برای اولسان در این باز به ثمر رساندند.

این در یک چهارم نهایی رو در روی بیجینگ گوان چین قرار گرفت و با دو گل "نگرائو" حریفش را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

این تیم در نیمه نهایی به مصاف ویسل کوبه رفت و در حالی که یک گل عقب بود در وقت های اضافه ۲ بریک به پیروزی رسید و فینالیست شد. گل کوبه را یاماگوچی زد و برای اولسان هم یانسن و نگرائو گلزنی کردند.

جو سو هوک، بولتویس، پارک جو هو، جونیور نگرائو، یون بیت گارام، لی کئون هو، وون دو جائه، کیم تائه هوان، کیم کی هی، لی چانگ یونگ، لی سانگ هئون، جئون دونگ، کیم این سانگ، سین جین هو، جانگ سئون، کیم سانگ، مارس جانسن، کوه میونگ، سئو جو هوان، سئو جو هوان، هانگ چول بازیکنان تیم اولسان کره جنوبی هستند که سرمربی این تیم را دو هوم کیم برعهده دارد.

نتایج دور گروهی:

اولسان یک - اف سی توکیو یک

اولسان 3- شانگهای شینهوا یک

اولسان 2- پرث گلوری یک

اولسان 2- پرث گلوری صفر

اولسان 2- اف سی توکیو یک

اولسان 4- شانگهای شهینوا یک

یک هشتم نهایی: اولسان 3- ملبورن ویکتوری صفر

یک چهارم نهایی: اولسان 2- بیجینگ  گوام صفر

نیمه نهایی: اولسان ۲- ویسل کوبه یک

 

  • ابوالفضل بیات ارسالی در

    پرسپولیس عشق

دیدگاه تان را بنویسید