روح الله رستمی در گفت و گو با جی پلاس؛

طلایی پاراوزنه برداری ایران: می توانیم در پارالمپیک توکیو هم بدرخشیم

ملی پوش پاراوزنه برداری ایران گفت: با تداوم شرایط کنونی، می‌توانیم مانند رقابت‌های لندن در توکیو هم بدرخشیم.

لینک کوتاه کپی شد

روح‌الله رستمی ملی پوش پاراوزنه برداری ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شرایط تمرینی خود اظهار کرد: تمریناتم به شکل خوبی در حال پیگیری است؛ تمام سعی و تلاش من این است تا بتوانم خودم را  برای مسابقات پیش رو و افتخار آفرینی برای کشور عزیزم به خوبی آماده کنم.

دارنده مدال نقره پارالمپیک 2012 لندن در مورد اینکه آیا با وجود تعطیلی اردوی تیم ملی تمرینات آن ها دنبال می شود یا خیر گفت: با وجود اینکه هنوز ابلاغیه ای برای شروع اردوهای تیم ملی از سوی مسئولان صادر نشده اما خوشبختانه من به همراه امیر جعفری و نادر مرادی با حضور در کمپ تیم های ملی تمرینات خودمان را پیگیری می کنیم. خود من هفته ای پنج جلسه به تمرین می پردازم و از شرایط بدنی ام رضایت دارم.

عضو تیم ملی پاراوزنه برداری در دسته 80 کیلوگرم؛ همچنین گفت: باید پذیرفت انجام تمرین زیر نظر کادر فنی و آن هم به صورت مستقیم با تمرین در شهرستان زمین تا آسمان متفاوت است زیرا در حین تمرینات ممکن است دچار اشکالاتی باشیم که در آن زمان کادرفنی می تواند به ما بگوید تا آن را برطرف کنیم. زمان زیادی تا شروع پارالمپیک نمانده و باید از این زمانی که در اختیار داریم بهترین بهره وری را داشته باشیم. خوشبختانه امکانات سالن فدراسیون خوب است؛ فعلا به ورزشکارانی که شانس‌ کسب مدال طلا در توکیو را دارند از طرف کمیته پارالمپیک حقوق پرداخت می شود که این خودش یک انگیزه‌ای است تا بدون دغدغه به تمرین بپردازیم.

رستمی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: قرار بود مسابقات مرحله آخر کسب سهمیه پارالمپیک در کشور امارات برگزار شود که از شانس بد به دلیل اوج گیری ویروس کرونا این رقابت ها هم لغو شد. البته با وجود این اتفاق تا جایی که اطلاع دارم قرار شده اسفند ماه رقابت های قهرمانی کشور زیر نظر IPC انجام شود که فکر می کنم برگزاری آن می تواند محک خوبی برای ما باشد تا بتوانیم خودمان را بسنجیم که در چه سطحی از آمادگی قرار داریم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی پاراوزنه برداری سال گذشته؛ در پایان با اشاره به اینکه مشخص نیست در پارالمپیک چه نتیجه ای کسب خواهند کرد، اظهار داشت: در ورزش حرفه ای هیچ چیز از قبل مشخص نیست زیرا ممکن است یک ورزشکار با وجود آمادگی کامل در روز مسابقه شرایط برایش به خوبی پیش نرود. یک ضرب المثلی در کشور ما وجود دارد و آن این است که هر چقدر هزینه کنی در قبال آن نتیجه خواهی گرفت‌ و این دقیقا مصداقی برای ما ورزشکاران است؛ با وجود تداوم شرایط خوب کنونی، طبیعتا هرچقدر تمهیداتی بیشتری برای آمادگی ورزشکاران در نظر گرفته شود، به لحاظ نتیجه گیری می توانیم نتایج درخشان تری هم رقم بزنیم.

دیدگاه تان را بنویسید