گزارش جی پلاس

اولسان یا ویسل کوبه؛ کدام تیم حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا می شود؟

تیم های اولسان کره جنوبی و ویسل کوبه ژاپن راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، دو تیم اولسان کره جنوبی و ویسل کوبه ژاپن با شکست رقبای خود راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شدند و روز 23 آذر برای تعیین رقیب پرسپولیس در فینال به مصاف هم می روند. این بازی ساعت 13:30 برگزار می شود.

برنده این بازی روز شنبه 29 آذر در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر به مصاف پرسپولیس می رود تا قهرمان فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

اولسان کره جنوبی

تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی در دور گروهی رقابت ها در ابتدا برابر اف سی توکیو به میدان رفت و برابر این تیم به تساوی یک یک رسید.

در برگزاری متمرکز رقابت ها اولسان عملکرد قابل توجهی داشت و از پنج بازی خود 5 برد کسب کرد.

اولسان در هفته دوم به مصاف شانگهای رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. در این مسابقه "یون" دو گل و کیم یک گل برای تیم کره ای به ثمر رساندند. در پیروزی این تیم برابر پرس گلوری نیز "کیم" و "نگرائو" در لحظات پایانی گلزنی کردند و باعث شدند اولسان بازی یک بر صفر باخته را دو بر یک ببرد. در آغاز دور برگشت نیز اولسان بازهم با گل های "کیم" و "نگرائو" که این بار هم در دقایق پایانی به ثمر رساند 2 بر صفر گلوری استرالیا را از پیش رو برداشت. در مصاف این تیم برابر اف سی توکیو در دقیقه یک "ناگای" برای ژاپنی ها گلزنی کرد اما "یون بیت گارام" در دقایق 44 و 85 دو گل برای اولسان زد تا سه امتیاز دیگر نصیب تیم کره ای شود. در آخرین بازی دور گروهی شاگردان "کیم جو هون" برابر شانگهای با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید و با 5 برد، یک تساوی و 16 امتیازی به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شدند. "جیونگ"، "لی سانگ" و "جانس" (دوبار) برای اولسان گلزنی کردند.

 

اولسان هیوندای کره جنوبی

 

ملبورن ویکتوری استرالیا رقیب مرحله یک هشتم نهایی اولسان بود که تیم کره ای بدون مشکل و زحمت با نتیجه 3 بر صفر حریفش را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. "جانسن" دو گل و "وون" یک گل برای اولسان در این باز به ثمر رساندند.

اولسان هیوندای کره جنوبی

 

این در یک چهارم نهایی رو در روی بیجینگ گوان چین قرار گرفت و با دو گل "نگرائو" حریفش را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

 

اولسان هیوندای کره جنوبی

 

جو سو هوک، بولتویس، پارک جو هو، جونیور نگرائو، یون بیت گارام، لی کئون هو، وون دو جائه، کیم تائه هوان، کیم کی هی، لی چانگ یونگ، لی سانگ هئون، جئون دونگ، کیم این سانگ، سین جین هو، جانگ سئون، کیم سانگ، مارس جانسن، کوه میونگ، سئو جو هوان، سئو جو هوان، هانگ چول بازیکنان تیم اولسان کره جنوبی هستند که سرمربی این تیم را دو هوم کیم برعهده دارد.

نتایج دور گروهی:

اولسان یک - اف سی توکیو یک

اولسان 3- شانگهای شینهوا یک

اولسان 2- پرث گلوری یک

اولسان 2- پرث گلوری صفر

اولسان 2- اف سی توکیو یک

اولسان 4- شانگهای شهینوا یک

یک هشتم نهایی: اولسان 3- ملبورن ویکتوری صفر

یک چهارم نهایی: اولسان 2- بیجینگ  گوام صفر

اولسان هیوندای کره جنوبی

 

ویسل کوبه ژاپن

شاگردان میورا در هفته دوم رقابت ها به مصاف سوون سامسونگ رفتند که این بازی با گل دقیقه 90 فروهاشی به نفع ویسل به پایان رسید. ویسل کوبه برابر گوانگژو با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیدند که در این بازی فروهاشی، داگلاس و اینیستا برای تیم ژاپنی گلزنی کردند. تیم ژاپنی در هفته چهارم با شکست از زمین بیرون آمدند و برابر گوانگژو با دو گل مغلوب شدند. این تیم در بازی برگشت خود برابر سوون سامسونگ با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

وسیل کوبه ژاپن

 

 

شاگردان میورا در یک هشتم نهایی به مصاف تیم شانگهای رفتند و با گل های اینیستا و نیشی دو بر صفر حریف را از پیش رو برداشتند.

 

ویسل کوبه ژاپن

 

در یک چهارم نهایی این رقابت ها که بسیار حساس و نفس گیر بود ویسل کوبه باردیگر به مصاف سوون سامسونگ رفت که این بازی در 90 دقیقه با تساوی یک یک به پایان رسید و ویسل کوبه در ضربات پنالتی 7 بر 6 پیروز و راهی نیمه نهایی شد. فروهاشی در دقیقه 40 گل ویسل کوبه را در این بازی به ثمر رساند.

 

ویسل کوبه ژاپن

 

مائه کاوا، فرمایلن، یاماگوچی، فروهاشی، یاسوی، کیکوچی، نیشی، یاماکاوا، ساکای، گوکه، داگلاس، اینیستا، فوجیموتو، اوگاوا، لیکورا، هاتسوسه، تاناکا، اوساکی، ناکاساکا، اودا، فوجیتانی بازیکنان ویسل کوبه هستند که سرمربی این تیم را هم آتسوهیرو میورا برعهده دارد.

 

وسیل کوبه ژاپن

دور گروهی:

ویسل کوبه یک - سوون سامسونگ صفر

ویسل کوبه 3- گوانگژو اورگراند یک

ویسل کوبه صفر - گوانگژو اورگراند 2

ویسل کوبه صفر - سوون سامسونگ 2

یک شانزدهم نهایی: ویسل کوبه 2- شانگهای صفر

یک چهارم نهایی: ویسل کوبه یک (7)- سوون سامسونگ یک (6)

ویسل کوبه ژاپن

جونیور نگرائو، یون بیت گرام و مارس یانسن از اولسان هر سه با چهار گل زده جزو بهترین های لیگ قهرمانان آسیا هستند.

اولسان با 19 گل زده بهترین خط حمله مسابقات را در دو منطقه شرق و غرب در اختیار دارد. این تیم سه کلین شیت را هم تا بدین جای کار ثبت کرده است.

گروه F

رده تیم بازی برد تساوی باخت امتیاز
1 اولسان هیوندای کره جنوبی 6 5 1 0 16
2 اف سی توکیو 6 3 1 2 10
3 شانگهای چین 6 2 1 3 7
4 پرث گلوری استرالیا 6 1 1 4 1

 

گروه G

رده تیم بازی برد تساوی باخت امتیاز
1 ویسل کوبه 4 2 0 2 6
2  سوون سامسونگ 4 1 2 1 5
3 گوانگژو چین 4 1 2 1 5
4 جوهور مالزی (کناره گیری) 0 0 0 0 0

 

دیدگاه تان را بنویسید