در گفت وگو با جی پلاس؛

آخرین وضعیت تیراندازان ایران برای حضور در المپیک

سرمربی تیم ملی تپانچه ایران معتقد است اگر مسابقات آغاز شود گلنوش سبقت الهی شانس کسب سهمیه المپیک توکیو را خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

احمد نجفی سرمربی تیم ملی تپانچه ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درخصوص آخرین وضعیت ملی پوشان اظهار کرد: ورزشکاران در منزل برنامه تمرینی و بدنسازی خود را هر روز انجام می دهند. تا قبل از اعلام تعطیلات سه روز در هفته در سالن ۸0 خط و ۲۵ متر بطور منظم تمرین داشتند اما این هفته استراحت می‌کنند چون به علت وضعیت کشور فعلا کلیه مراکز ورزشی تعطیل است. اگر هفته آینده اوضاع بهتر شود دوباره همان سه روز در هفته تمرین خواهند داشت درغیر اینصورت باید صبر کنیم تا شرایط بهتر شود.

او با اشاره به شانس تیم ملی تپانچه ایران برای کسب سهمیه بیشتر رقابت‌های المپیک توکیو تصریح کرد: در این اوضاع هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود؛ اگر مسابقه‌ای باشد امید داریم که گلنوش سبقت‌الهی هم سهمیه را کسب کند اما متاسفانه کل مسابقات تعطیل است البته همین مسابقات آنلاینی هم که داشتیم واقعا به بهبود وضعیت بچه‌ها کمک کرد چون تیراندازان دقیقا در شرایط رقابت قرار گرفتند و رکوردهای خوبی هم کسب کردند. 

نجفی ادامه داد:  فدراسیون تلاشش را انجام می‌دهد اما خب این وضعیت برای تمام دنیا است و مختص ایران نیست مسابقه‌ای هم که برگزار نمی‌شود اما در کل  از مسابقاتی  که به صورت آنلاین شرکت کردیم راضی بودیم و الان هم تیراندازان در منزل تمرین می‌کنند. با تمام این صحبت‌ها انتظارمان این است تجهیزاتی که لازم داریم را تهیه کنند. البته از نظر مهمات تا الان مشکلی نداشتیم اما در رشته خفیف یک نفر بیشتر نداریم؛ جواد فروغی هم در حال پیگیری تمرینات در رشته بادی است؛ در رشته خفیف زمان تمرین برای او کم بود اما به هر جهت اگر فرصت مهیا باشد فروغی هم این شانس را دارد بتواند تمرین کند. 

 سرمربی تیم ملی تپانچه در پایان صحبت‌های در خصوص حقوق ملی پوشان گفت: درمورد حقوق ورزشکاران کمیته تیم‌های ملی پیگیر و درجریان هستند و من از این قضیه اطلاعی ندارم اما باید بگویم از ورزشکاران انتظار داریم که برنامه های تمرینی خودشان را با جدیت و دقت فراوان انجام دهند و هر گونه مشکل را به اطلاع مان برسانند تا بتوانیم آن را رفع کنیم و با آرامش کامل برنامه های تمرینی را انجام دهند. امیدوارم بتوانیم مانند گذشته نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.  

 

دیدگاه تان را بنویسید