جی پلاس

دستفروشی قهرمان کشتی جهان/ محسن مدهنی: شهرداری بساط میوه فروشی ام را جمع کرد! +فیلم

قهرمان کشتی نوجوانان جهان این روزها با دستفروشی امرار معاش می کند، اما حتی برای این کاسبی خود نیز با مشکلاتی از سوی شهرداری روبرو شده است!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ محسن مدهنی، قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان در سال 2017 این روزها در زادگاهش اندیمشک با دستفروشی میوه در کنار خیابان روزگار می گذارند.  فن بسیار زیبای "مشک سقا" را بعد از دهه ها اجرا کرد  و اجرای فن او بارها و بارها در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی دست به دست شده است، برای تامین هزینه های خود در یکی از خیابان های اندیمشک میوه می فروشد.

مدهنی درباره دلیل دستفروشی اش گفت: سال ها برای ورزش اندیمشک زحمت کشیده ام. از درس، خانواده از رفقایم و از همه چیزم زدم که بتوانم پرچم کشورم را بالا ببرم. خدا را شکر می کنم که این کار را هم انجام دادم اما حالا به دلیل شرایط بد زندگی به میوه فروشی روی آورده ام اما شهردار اندیمشک و سایر مسئولان به من گفته اند که باید بساطت را جمع کنی!

وی ادامه داد: من هم مجبور شدم طبق گفته آقایان بساطم را جمع کنم و حرفم هم به جایی نمی رسد. گردن ما از مو باریک تر است اما در شان یک ورزشکار قهرمان جهان هم نیست که دستفروشی کند و تازه بساطش را جمع هم بکنند. واقعا برای مسئولان متاسفم.

در ادامه بخشی از کشتی محسن مدهنی در مسابقات نوجوانان جهان در یونان سال 2017 که با درخشش او و کسب مدال طلا همراه شد را مشاهده می کنید.

حجم ویدیو: 4.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید