داود علیپوریان در گفت وگو با جی پلاس؛

ملی پوش والیبال نشسته ایران: لغو اردوها برای ما ناامید کننده است/ شرایط اینگونه بماند کارمان در پارا سخت خواهد شد

ملی پوش والیبال نشسته ایران گفت: لغو اردوها با توجه به نزدیکی مسابقات پارالمپیک بسیار نا امید کننده است.

لینک کوتاه کپی شد

داود علیپوریان ملی پوش والیبال نشسته ایران در گفت و گو باخبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شرایط تمرینی خود در این روزهای کرونایی اظهار کرد: شرایط تمرینی فقط از طریق باشگاه فراهم شده و اینکه تازه بعد از هشت ماه یک ماهی می شود تمرینات خودمان را از سر گرفته ایم یک حرکت رو به جلو برای ما است.

او با اشاره به اینکه حقوق ماهیانه‌ای از سوی کمیته ملی پارالمپیک برای آن ها در نظر گرفته شده است، گفت: شاید هیچ اردویی  برای ما تدارک دیده نشده است اما با این وجود کمیته پارالمپیک حمایت خودش را به صورت کامل انجام می دهد، همچنین حقوق ماهیانه ای که برای ما در نظر گرفته است را هر ماه واریز می کند.

علیپوریان در خصوص نبود اردو و لغو مسابقات بین المللی این چنین پاسخ داد: اینکه اردوها کنسل می شود بسیار ناامید کننده است و باید حتما فکری برای برگزاری اردوها از سوی مسئولان در نظر گرفته شود؛ هر چند که ما باید به این شرایط عادت کنیم چون فرصت خیلی کمی تا برگزاری پارالمپیک مانده و اگر شرایط اینگونه بخواهد باشد کار بسیار سخت تر از گذشته پیش خواهد رفت چون در این شرایط سایر تیم ها بیکار ننشسته اند و دائم در حال تمرین، پیشرفت و آمادگی مناسب برای مسابقات پیش رو هستند.

 ملی پوش والیبال نشسته ایران در پایان صحبت‌های خود گفت: دقیقا از زمانی که اردوها کنسل شده نه خبری از زمان دقیق برگزاری مجدد آن است و نه اینکه ما را در جریان دقیق ریز موضوعات قرار داده اند. البته فکر می کنم استارت مسابقات سوپر لیگ از اواسط آذر ماه زده شود و بازی ها هم به طور متمرکز انجام شود تا در این شرایط فشردگی مسابقات کمتر شود. امیدوارم هر چه زودتر با از بین رفتن این بیماری روزهای خوبی در انتظار مردم باشد.

دیدگاه تان را بنویسید