دروازه بان و لژیونر هندبال ایران در گفت وگو با جی پلاس؛

محسن باباصفری: سرمربی تیم ملی هندبال زودتر انتخاب شود/ در رومانی از لژیونرهای ایران راضی هستند

دروازه بان لژیونر هندبال ایران گفت: به نظرم سرمربی تیم ملی باید هرچه زودتر انتخاب شود چون در سال آینده مسابقات مهمی پیش رو داریم.

لینک کوتاه کپی شد

محسن باباصفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص شرایط تیم بوزائو در لیگ هندبال رومانی اظهار کرد: تا کنون حدود 10 هفته از لیگ هندبال رومانی سپری شده است که دستاورد تیم ما در این مدت  پنج پیروزی، چهار شکست و یک تساوی بوده  و اکنون هم در جایگاه هشتم قرار داریم؛ البته با توجه به اینکه هر پیروزی در لیگ رومانی سه امتیاز دارد این شانس برای ما وجود دارد تا با دو پیروزی هم به رتبه سوم یا دوم صعود کنیم.

او ادامه داد: وضعیت تیم ما هم به گونه ای است که پس از بازگشت از آخرین تورنمنت تدارکاتی و پیش از شروع فصل جدید تمام بازیکنان تست pcr دادند که حدود چهارده نفر از آن‌ها تستشان مثبت شده بود اما خداراشکر نه تنها من بلکه الله کرم استکی و شاهو نصرتی در میان این نفرات نبودیم. از روز دوشنبه با سپری کردن قرنطینه دو هفته ای بازیکنان توانستند دوباره به تمرینات تیم اضافه شوند، هر چند که در این مدت به صورت کم و بیش تمریناتی را برگزار کرده بودیم.

دروازه بان تیم هندبال بوزائو رومانی گفت: قرار است هفتم آذر بازی بعدی خودمان را انجام دهیم، فعلا به دلیل در پیش بودن اردوهای تیم ملی رومانی مسابقات لیگ این کشور تعطیل است. خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و عملکرد ما ایرانی ها در تیم آنقدر رضایت بخش بوده که کادرفنی و مدیران‌ باشگاه از ما رضایت دارند.

لژیونر هندبال کشورمان درباره عملکرد خود در لیگ رومانی تصریح کرد: من در هر بازی به صورت فیکس درون دروازه تیم قرار دارم. از عملکردم چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ  بدنی راضی هستم و همین باعث شده تا هم‌ روند خوبی را سپری کنم و هم به پیشرفت تیمم تا حد زیادی کمک کنم.

او درباره تفاوت بین امکانات هندبال در دو کشور ایران و رومانی تصریح کرد: کشورهای اروپایی ارزش زیادی برای رشته ورزشی هندبال قائل هستند زیرا این رشته جزو رشته های محبوب محسوب می شود به صورتی که بیشتر بازی ها به صورت مستقیم برای علاقه مندان این رشته پخش می شود و همین کمک می کند تا بازیکنان بهتر دیده شوند. از لحاظ امکانات هم خوشبختانه مسئولان اروپایی زمینه پیشرفت هر چه بیشتر این رشته را بیش از پیش فراهم آورده اند.

ملی پوش هندبال ایران در پایان صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت تیم ملی هندبال گفت: با توجه به اینکه فعلا تیم ملی مسابقه خاصی ندارد همین عاملی شده تا تصمیم خاصی برای آینده گرفته نشود هر چند که به نظرم باید الان که مسابقات لیگ در حال برگزاری است سرمربی تیم ملی مشخص شود تا بتواند هم لژیونرها و هم عملکرد بازیکنان داخلی را از نزدیک رصد کند تا بهترین ها را برای تیم ملی انتخاب کند. معتقدم با وجودی که تورنمنت خاصی پیش روی تیم ملی نیست اما خیلی لازم است تا سرمربی انتخاب شود زیرا در سال آینده مسابقات مهمی را پیش رو داریم بنابراین باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید