به گزارش ایرنا، «محمد ناظم‌الشریعه» روز جمعه پس از پیروزی ۸ بر ۳ تیمش مقابل قرقیزستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازی زیبایی را شاهد بودیم و تماشاگران داخل سالن از دیدن این بازی پرگل و دیدنی لذت بردند.

وی گفت: اشتباهاتی در خط دفاع داشتیم که باید تا آغاز مرحله نهایی آنها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: از عملکرد تیمم چه بازیکنان جوان چه بازیکنان دیگر راضی هستم و خوشحالم طی ۴ ماه تمرین توانستیم ۲ نتیجه خوب کسب کنیم.

«ناظم‌الشریعه»، اظهار داشت: در ارومیه از بازیکنان جوان تیمم توقع خاصی نداشتم زیرا بازی در این جو و سالن و در چنین سطحی برای بازیکنان جوان سخت است.

وی در مورد بازیکن ارومیه‌ای تیم ملی هم گفت: آقاپور بهترین بازیکن جوان آسیاست گرچه در این بازی اشتباهاتی داشت ولی این بازیکن بهتر خواهد شد و یکی از امیدهای فوتسال کشورمان است.

وی در مورد تیم ازبکستان نیز گفت: این تیم یکی از مدعیان قهرمانی آسیاست و امروز نیز نشان داد که باید مراقب این تیم باشیم ضمن اینکه تیم تاجیکستان هم نشان داد که می‌تواند در مرحله نهایی عملکرد خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: فوتسال در تمام آسیا در حال پیشرفت است ولی متاسفانه در کشور ما صداوسیما و شبکه ورزش توجهی به این رشته ندارد و این اتفاق انگیزه بازیکنان را نیز از بین می‌برد.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا به مدت سه روز از یکم تا سوم آبان ماه جاری با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار شد و طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت پرداختند.

روز چهارشنبه در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ /اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد، ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش رو برداشت و تیم ملی ایران با چهار گل ترکمنستان را مغلوب کرد.

روز پنج‌شنبه /دوم آبان‌/ تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۲ افغانستان را برد و به دور بعدی صعود کرد، تیم ملی ازبکستان ۴ بر یک نپال را شکست داد و دیدار تیم‌های ترکمنستان و قرقیزستان نیز با نتیجه سه بر ۲ به نفع قرقیزها به پایان رسید.

امروز جمعه /سوم‌آبان/ در روز پایانی دور مقدماتی، افغانستان ۶ بر ۲ نپال را برد و ازبکستان با نتیجه ۹ بر سه تاجیکستان را از پیش رو برداشت.

پنج تیم ایران، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و تاجیکستان جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.