«محمد هاشم‌زاده» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف اصلی کادر فنی تیم ملی میدان دادن به جوانان با انگیزه‌ای است که برای نخستین بار به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند و درصدد نشان دادن توانایی‌های خود هستند.

وی ادامه داد: تیم ملی قرقیزستان با توجه به پیروزی روز گذشته خود مقابل ترکمنستان نشان داد که تیم جوان و دونده‌ای است و در حمله و ضدحمله، سرعتی خوبی دارد.

هاشم‌زاده بیان کرد: برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی فوتسال برای دیدار با قرقیزستان این است که از همان دقایق اولیه مسابقه، بازی محکم و کم اشتباهی را به نمایش بگذاریم.

مربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: تمامی بازیکنان از نظر جسمی و ذهنی در آمادگی خوبی بسر می‌برند و بدون شک امروز نیز همچون بازی با ترکمنستان مسابقه با کیفیت و خوبی را به نمایش می‌گذاریم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم برقرار است با تمام توان امروز در زمین حاضر خواهیم شد.

تیم ملی فوتسال ایران امروز /جمعه/ ساعت ۱۸ در دومین و آخرین دیدار خود در سالن غدیر ارومیه به مصاف قرقیزستان می‌رود.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از اول آبان‌ماه جاری با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه در حال برگزاری است.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

روز چهارشنبه در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ /اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد، ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش رو برداشت و تیم ملی ایران با چهار گل ترکمنستان را مغلوب کرد.

روز پنج‌شنبه گذشته /دوم آبان ماه/ تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۲ افغانستان را برد و به دور بعدی صعود کرد، تیم ملی ازبکستان ۴ بر یک نپال را شکست داد و دیدار تیم های ترکمنستان و قرقیزستان نیز با نتیجه سه بر ۲ به نفع قرقیزها به پایان رسید.

امروز جمعه /سوم آبان/ در روز پایانی دور مقدماتی، پس از دیدار نپال با افغانستان، تیم‌های ازبکستان با تاجیکستان نیز از ساعت ۱۵:۳۰ دیدار خواهند کرد.

پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.