جی پلاس

پایان دو کاپیتان در تیم ملی فوتبال ایران/ خداحافظی اجباری دژاگه و شجاعی؟

دراگان اسکوچیچ بازهم دو بازیکن تراکتور را به تیم ملی دعوت نکرد و شاید دژاگه و شجاعی مبجبور به خداحافظی از تیم ملی شوند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای بازی دوستانه برابر بوسنی را اعلام کرد اما بازهم خبری از دو بازیکن با تجربه تیم ملی نیست.

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو بازیکن تیم تراکتور که در سال های اخیر جزو دعوت شدگان همیشگی به اردوی تیم ملی بودند، در دو اردوی زیر نظر اسکوچیچ حضور نداشتند.

در لیست جدید تیم ملی محمدرشید مظاهری-امیر عابدزاده- پیام نیازمند، میلاد محمدی- عارف غلامی- صادق محرمی-محمد حسین کنعانی زادگان-شجاع خلیل زاده-مجتبی نجاریان-مرتضی پورعلی گنجی- سید مجید حسینی، احسان حاج صفی- سعید عزت اللهی- علی قلی زاده-اکبر ایمانی- وحید امیری-احمد نورالهی- امید نورافکن-سیامک نعمتی، کریم انصاری فرد-مهدی قایدی-کاوه رضایی-ساسان انصاری حاضر هستند.

دراگان اسکوچیچ بعداز اعلام لیست تیم ملی از سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، علی کریمی و محمد محبی نام برد که به خاطر شرایط نتوانست آن ها را به تیم ملی دعوت کند؛ در این لیست نامی از دژاگه و شجاعی نبود.

با توجه به سن و سال اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به نظر می رسد سرمربی جدید تیم ملی علاقه ای به حضور این دو بازیکن ندارد و با توجه به شرایط گویی آن ها مجبور هستند از تیم ملی کناره گیری کنند و شاید خداحافظی اجبار در انتظار این دو بازیکن باشد.

با توجه به شرایط سنی این دو و البته هم پُستی های آماده و جوان بعید به نظر می رسد آن ها بتوانند نظر اسکوچیچ را برای حضور در تیم ملی جلب کنند و شاید عمر فوتبالی آن ها اجازه ندهد که منتظر آمدن سرمربی آینده تیم ملی هم باشند!

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید