فریده شجاعی: کسی در ورزش ما نیست قدر اسطوره‌ها را بداند/ لباس منصور در استقلال ابدی نیست

همسر زنده‌یاد پورحیدری اقدام نادری در کسب اجازه از برای پوشیدن پیراهن شماره 2 را اقدامی با ارزش عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فریده شجاعی همسر مرحوم پورحیدری در چهارمین سالگرد درگذشت وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال نتوانستیم مراسمی برگزار کنیم اما از کسانی که با وجود بسته بودن بهشت زهرا خود را به مزار منصورخان رساندند تشکر می‌کنم و همین باعث تسلی خاطر ما می‌شود.

ورزش سه نوشت: شجاعی درباره قول‌هایی که مدیران مختلف استقلال برای پرداخت مطالبات پورحیدری هم گفت: مدیرانی که به استقلال می‌آیند با اهداف خود می‌آیند و می‌خواهند به استقلال کمک کنند، اما امروزه در ورزش ما کسی نیست که قدر اسطوره‌ها را بداند و یک خط مشی و برنامه ریزی برای این عزیزان داشته باشد و امروزه اگر اسمی از منصور پورحیدری هست به خاطر اصحاب رسانه است، اما از طرف وزارت ورزش برنامه ای وجود ندارد که حق و حقوق این عزیزان را بدهد. هر مدیرعاملی هم آمده قول داده که پیگری کند اما در نهایت قدم نهایی اتفاق نیفتاده است.

همسر زنده‌یاد پورحیدری درباره تماس نادری و کسب اجازه هم گفت: آقای نادری جوان با ارزش استقلال با من تماس گرفتند، می توانستند با من تماس نگرفته و خودش این پیراهن را بپوشد. این لباس ابدی نیست و می توانست این شماره را داشته باشد، ایشان لطف کرد و تماس گرفت و با اینکه بسیار جوان هستند برای اسطوره استقلال ارزش قائل شدند و این کار با ارزش را انجام دادند. من هم برای ایشان آرزوی موفقیت کردم.

 

دیدگاه تان را بنویسید