جی پلاس

کرونا دیگر خطرناک نیست، بازی کنید!

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به زودی آغاز می شود و این در شرایطی است که شیوع بیماری کرونا در بدترین وضعیت خود از زمان آغاز است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ با توجه به ادامه همه گیری ویروس کرونا و عدم امکان تعطیلی فعالیت های روزمره، رقابت های لیگ برتر نیز با چند ماه تاخیر نسبت به موعد همیشگی از 16 آبان آغاز خواهد شد. این که کرونا حالا حالا ها دست بردار نیست و منطقا نمی توان تمام فعالیت ها را به مدت نامعلوم تعطیل کرد، کاملا درست است اما مساله اینجاست که چرا بر خلاف دو سه ماه پیش فریاد وا اسفا از سوی برخی تیم ها بلند نمی شود!؟

در شرایطی که در فصل گذشته فقط چند هفته از رقابت های لیگ باقی مانده بودند، بازیکنان، مربیان و هواداران تیم هایی خاص که شانسی برای قهرمانی نداشتند، با سواستفاده از مسئله کرونا درتلاش بودند که به هر شکل مانع از قهرمانی پرسپولیس شوند. حالا که آمار فوتی های کرونا به بیش از دو برابر و آمار ابتلای روزانه به چهار برابر آن زمان رسیده دیگر جملات قصاری مانند " مبادا جانی گرفته شود تا جامی داده شود" شنیده نمی شود. ظاهرا کرونا دیگر خطرناک نیست و آدم نمی کشد!

استقلال برای فصل جاری کاملا آماده به نظر می رسد. جذب نفرات جدید و جدایی حداقل نفرات، جدایی مدیران حاشیه ساز مانند سعادتمند، مشخص شدن تکلیف نیمکت و پرداخت تدریجی بدهی ها باعث شده تا این تیم پیش از آغاز فصل یکی از مدعیان احتمالی باشد. در چنین شرایطی مشخص است که هیچ کدام از بازیکنان و مربیان این تیم دیگر کاری به کار سلامت جامعه و ... ندارند و حرفی از معاوضه جام با جان نمی زنند!

رقابت های فوتبال همانند بسیاری از کسب و کارهای دیگر با رعایت دقیق پروتکل ها تا بیشترین حد ممکن برای حفظ سلامتی ،باید برگزار شود، چرا که نان عده ای اعم از بازیکن و مربی و برگزار کننده و ... به آن وابستگی دارد. اما چه خوب است برنده ها و بازنده در فوتبال ایران که فقط به منافع خود می اندیشند، به خودخواهی خویش برچسب های گول زننده ای مانند سلامت جامعه و مردم داری نزنند که اصلا به آن ها نمی آید!

 

دیدگاه تان را بنویسید